اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۸۵
نفت نسبت به اول فصل پیشرفت کرده است

چشمی: برخی‌ها دنبال پایین آوردن ارزش صدرنشینی استقلال هستند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه برخی‌ها به دنبال پایین آوردن ارزش کار و صدرنشینی ما هستند.
۱۴:۰۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-روزبه چشمی در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره دیدار روز چهارشنبه استقلال مقابل نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: نفت، تیمی بسیار خوب و از بازیکنان قدرتمند و جوان برخوردار است. مطمئنا آخر فصل جایگاه این تیم با جایگاه فعلی‌اش در لیگ فرق خواهد کرد. الان می‌بینیم که نفتی‌ها نسبت به اول فصل چقدر فرق کرده‌اند.

وی افزود: اعتقاد دارم که جام حذفی جای هیچ اشتباهی نیست و به همین دلیل بازی با نفت برای ما بازی مرگ و زندگی است. به خوبی می دانیم که بازی های جام حذفی چه ارزشی دارند و می دانیم که که از طریق جام حذفی راحت تر می توان راهی رقابت های آسیایی شد. به همین دلیل تنها به پیروزی و صعود از این مرحله فکر می‌کنیم.

هافبک استقلال در مورد برتری 2 بر صفر استقلال مقابل فولادخوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود. در 15 دقیقه نخست بازی، تمرکز لازم را نداشتیم ولی رفته رفته سوار بازی شدیم. در اواسط بازی کاملا بر بازی سوار شدیم و موقعیت های خوبی بدست آوردیم. فولادی‌ها در این دیدار با وجود انگیزه زیاد و تلاش‌های‌شان نتوانستند در مقابل ما موفق شوند و از گرفتن 3 امتیاز این بازی خیلی خوشحال هستیم.

چشمی در پاسخ به این سوال که عده‌ای درگیری‌های بعدی از این دیدار را به قضاوت احمد صالحی و اعلام نکردن خطا به سود فولاد ارتباط می‌دهند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. در فوتبال برخورد طبیعی است که اتفاق می‌افتد. مطمئن باشید اگر خطایی رخ داده بود، صالحی سوت می‌زد و اعلام خطا می‌کرد. متاسفانه عده‌ای یک جوی راه انداخته که گل‌های ما خطا و آفساید است و به دنبال پایین آوردن ارزش کار و صدرنشینی ما هستند. درباره صحنه‌ای که برخی‌ها اعتقاد به خطا دارند، باید بگویم که صالحی یک‌قدمی صحنه بود و باید به نظر او در این تصمیم احترام گذاشت.

وی در خاتمه گفت: از ابتدای فصل خیلی‌ها گفتند ما پتانسلی قهرمانی نداریم ولی نشان داده‌ایم چه تیم خوبی هستیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و نشان دهیم بسیاری از پیش‌بینی‌ها درباره ما اشتباه بوده است. امروز استقلال یک تیم همدل است که همه به دنبال شاد کردن دل هوادارانش هستند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین