اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۷۴۰

12 میلیون هزینه کردیم که می‌توانستیم آن را پاداش بدهیم

12 میلیون هزینه کردیم که می‌توانستیم آن را پاداش بدهیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: عدم حضور ذوب‌آهن در بازی امروز مقابل شهرداری بم چه دلیلی می‌تواند غیر از تبانی باشد؟
۱۷:۴۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفت‌وگویی، در خصوص عدم حضور تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی مقابل شهرداری بم در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: سؤال من این است چرا ذوب‌آهن چنین کاری کرد که باعث شد اسم خودش را لکه‌دار کند. ذوب‌‌آهن باشگاه بزرگی است چطور اجازه دادند برند این باشگاه به سخره گرفته شود.

وی افزود: در بازی هفته قبل ارومیه بدون دلیل موجهی به سیرجان نیامد و مقابل ما بازی نکرد. سازمان لیگ هم نتوانست آنها را راضی کند. رأی کمیته انضباطی بازی شهرداری بم و استقلال خوزستان در حالی در این یکی، دو روز اعلام شد که این سؤال به وجود آمد چرا از 5 هفته قبل این رأی اعلام نشده و بازیکنان این تیم با تیم‌های دوم، سوم و پنجم جدول بازی کردند؟ می‌گویند تفاضل گل ما کمتر از بم بود و احتمال قهرمانی بم وجود داشت مگر می‌شود فوتبال را پیش‌بینی کرد؟

نجاتی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن مقابل ما، سپاهان و راه‌یاب به پیروزی رسیده بود. هیچ صحبتی از نرفتن ذوب‌آهن به بم وجود نداشت و تا ساعت 9 شب گلاره ناظمی اطلاعی از این موضوع نداشت. بازیکنان من امروز حاضر نبودند به زمین بروند ما 12 میلیون تومان هزینه کردیم تا بازی امروز انجام شود. اگر می‌دانستیم ذوب‌آهن قرار نیست مقابل بم بازی کند ما هم بازی امروز را برگزار نمی‌کردیم و این 12 میلیون تومان را به عنوان پاداش بین بازیکنان پخش می‌کردیم. بازیکنان من بعد از 2 گلی که در لیگ به ثمر رساندند گریه کردند. من کلی از آنها خواهش کردم تا به خاطر من بازی را ببرند. اگر ذوب‌آهن بازی می‌کرد و ما نایب قهرمان می‌شدیم این نایب قهرمانی جوانمردانه بود.

سرمربی شهرداری سیرجان با بیان شکایت این باشگاه از ذوب‌آهن تصریح کرد: چه دلیلی غیر از تبانی وجود دارد باید به پرونده ما رسیدگی شود ما از ذوب‌آهن شکایت کردیم. چطور تیمی بدون اجازه سازمان لیگ به بم نرفته باید تا مشخص شدن نتیجه بم فدراسیون بگوید که این تیم قهرمان نیست. من همیشه به سازمان لیگ نگاه مثبتی داشتم و گفتم باید کنار هم رشد کنیم اما الان همه حرفم به سازمان لیگ است. از تمام رسانه‌هایی که اعلام کردند بم قهرمان است دلخورم. ما می‌توانستیم نایب قهرمان شویم اما با جوانمردی.

نجاتی در پایان گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم در جدول لیگ مسابقات بالاترین آمار گل زده برای تیم ما است. با 18 سال و 6 ماه میانگین سنی جوان‌ترین تیم را داریم و بودجه بسیار کمی را داشتیم من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین