اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۷۲۷
استان فارس شایستگی حضور یک تیم در لیگ برتر را دارد
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت:هدف اصلی تیم فجر یکی اثبات جایگاه خود در بالای جدول و دیگری صعود به لیگ برتر است و تا آخر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
۱۷:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی کلانتری در گفت‌وگویی، در مورد بازی روز گذشته و پیروزی7 بر یک تیم فوتبال فجر شهید سپاسی مقابل راه‌آهن تهران گفت: بازی خیلی خوبی بود و همانطور که قبلا گفتم بازی خیلی  سختی مقابل تیم راه‌‌آهن داشتیم. این تیم در دو بازی آخر خود مقابل مس رفسنجان  و صبای قم  عملکرد خوبی داشته و نشان داده بودند تیمی خوب و هماهنگ هستند.

سرمربی فجر شهید سپاسی گفت:  ما در این بازی ۲ مشکل اساسی را پیش بینی کرده بودیم؛ اول اینکه این تیم در خانه عملکرد بسیار خوب دارند و دیگری  چمن ورزشگاه اکباتان بود. همین موضوعات کار را برای ما کمی سخت کرده بود و در طول مدت یک هفته‌ای که فرصت داشتیم به خوبی توانستیم فیلم بازی های این تیم را آنالیز و نقاط ضعف و قدرت آن را بررسی کنیم.

کلانتری افزود: بعد از اینکه در دقیقه 2 فرصت خوبی داشتیم که استفاده نکردیم،‌اما در ادامه بازیکنان ما  توانستند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرده و آنها را تبدیل به گل تبدیل کردند. البته ما در همان نیمه اول کا را تمام کردیم و با نتیجه‌ 5 بر صفر به رختکن رفتیم ودر مجموع توانستیم سه امتیاز  این بازی را کسب کنیم و امیدوارم همین روند را تا آخر فصل داشته باشیم.

کلانتری در پاسخ به سوالی که آیا شما امیدوار به صعود به لیگ برتر هستید گفت:‌همانطور که قبلا گفته‌ام ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و برای ما مهم نیست در مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. هدف اصلی ما در ادامه یکی اثبات جایگاه خود در بالای جدول  و دیگری صعود به لیگ برتر است و تا آخرین لحظه دست از تلاش خود بر نمی‌داریم به این دلیل که مردم استان فارس به خصوص شهر شیراز استحقاق حضور یک تیم را در لیگ برتر دارند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که تیم راه‌آهنی‌ها از عملکرد داوری این بازی ناراضی بودند،‌گفت: من بارها گفته‌ام در کار داوری دخالتی نمی‌کنم اما فکر می‌کنم اعتراض راه‌آهنی‌ها به یکی دو صحنه‌ بود .در یک صحنه  بازیکنان آنها در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ما قرار گرفتند البته داور کنار باید این تک به تک را  آفساید اعلام می‌کرد و در همین صحنه در پشت محوطه 18 قدم خطایی صورت گرفته که داور مسابقه در این  دو صحنه سوتی نزد. آنها همچنین معترض به وقت اضافی بازی بودند و من واقعا نمی‌دانم آنها روی چه موضوع دیگری اعتراض داشتند!

وی در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل برق نوین و برگزاری دربی شیراز گفت:‌ برق  نوین شیراز  یکی از تیم‌های خوب و جوان لیگ  است. این تیم در نیم فصل دوم دستخوش تغییرات زیادی شده است، اما هنوز  نتوانستیم این تیم را آنالیز کنیم و ان‌شاءالله تا قبل از بازی کادر فنی این تیم را آنالیز می‌کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری