اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۳۰۳
ابراهیمی: طلای آسیا کمی از عقب‌ماندگی سال‌های قبل را جبران کرد
دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت:‌ قهرمانی در این مسابقات می‌تواند سکوی پرتابی برای من به آینده‌ای درخشان باشد.
۰۳:۴۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمدجواد ابراهیمی در گفت‌وگویی، درباره کسب مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: از رسول خادم، کادر فنی و اعضای شورای فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و اجازه حضور در اینمسابقات را دادند. امیدوارم با کسب مدال طلا پاسخ خوبی به این اعتماد داده باشم.

وی افزود: کشتی‌های چندان سختی نداشتم و با حریفم در فینال در مسابقات دانشجویان جهان کشتی گرفته بودم. البته هنوز به آنچیزی خودم انتظار دارم فاصله زیادی دارم، اما این مدال طلا کمی از عقب‌ماندگی سال‌های قبل را جبران کرد و می‌تواند سکوی پرتابی برای من به آینده‌ای درخشان باشد.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا درباره برنامه‌اش برای آینده گفت: فعلاً جام جهانی را پیش‌رو داریم و برای حضوری موفق در آن آماده می‌شویم سپس تلاش می‌کنم با موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی صاحب دوبنده تیم ملی در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی شوم. هدفم کسب مدال‌های خوشرنگ در این مسابقات هستند.

ابراهیمی در پاسخ به این سؤال با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی وزن ۹۲ کیلوگرم وجود ندارد؛ می‌خواهد به یک وزن پایین‌تر بیاید یا بالاتر، گفت: این موضوع بستگی به نظر مربیان و شورای فنی دارد. البته در مسابقات قهرمانی آسیا ۸۹ کیلوگرم وزنم بود و می‌توانستم در ۸۶ کیلو هم براحتی کشتی بگیرم، اما بعید می‌دانم به ۸۶ کیلوگرم بروم.

وی خاطرنشان کرد:‌ چاره‌ای ندارم و شاید به یک وزن بالاتر بروم. البته هدفم این است که اول یک مدال جهانی در ۹۲ کیلوگرم کسب کنم و برای المپیک به ۹۷ کیلوگرم بروم. ابتدا باید با مربی‌ام صحبت کنم و پس از جمع‌بندی تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

ابراهیمی تصریح کرد:‌ امیدوارم بتوانم همین روند را در مسابقات آینده نیز ادامه دهم چون نمی‌‌خواهم دیگر این موقعیت را از دست بدهم و تمام تلاشم را برای تداوم این روند انجام خواهم داد. از برادرم و اعضای خانواده‌ام که در این سال‌ها زحمت زیادی برای من کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین