اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۰۳۴
کلانتری:چرا نام بازیکن دوپینگی و تیمش اعلام نمی‌شود؟!
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: چرا نام بازیکن دوپینگی و اسم این تیم اعلام نمی‌شود.
۰۳:۴۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی‌اصغر کلانتری در گفت‌وگویی، در مورد بازی روز یکشنبه با راه‌آهن اظهار داشت: راه‌آهن تیم خوبی است که دو بازی اخیرش را هم برده است. بازی حساسی با این تیم داریم. این تیم نسبت به نیم‌فصل اول متحول شده است و مقابل ما انتحاری بازی خواهد کرد، زیرا چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی افزود: این هفته تلاش کردیم که به بازیکنان گوشزد کنیم که بازی آسانی پیش رو نداریم و نباید حریف را دست‌کم بگیرند. ما با تمام توان برای پیروزی مقابل راه‌آهن به میدان خواهیم آمد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در مورد اینکه چقدر شانس صعود دارند، گفت: به صعود خیلی امیدواریم، ما در حال حاضر در جمع مدعیان هستیم و این جایگاه را هم به‌راحتی به دست نیاورده‌ایم. برای اینکه مدعی شویم زحمت زیادی کشیده‌ایم. تیم ما از رتبه هفدهم به رده چهارم جدول رسیده است. بنابراین تا روز آخر برای رسیدن و صعود به لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

کلانتری در مورد شایعه دوپینگ در برخی تیم‌ها گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا نام بازیکن دوپینگی و اسم این تیم اعلام نمی‌شود. آیا از کسی یا چیزی می‌ترسند که نام تیم و بازیکن دوپینگی را نمی‌گویند؟! اگر قرار است فوتبالمان پاک باشد، همه باید جوانمردانه بازی کنیم تا حق به حق‌دار برسد. بازیکن، مربی، مدیر، همه باید بازی جوانمردانه را رعایت کنیم. وقتی بازیکنی دوپینگ کرد و دوپینگش مسلم شد، چرا اسمش گفته نمی‌شود؟

وی با انتقاد از کنترل کم دوپینگ در لیگ یک گفت: می‌گویند چون مخارج تست دوپینگ زیاد است، زیاد آزمایش دوپینگ نمی‌گیریم، اگر قرار است فوتبال پاک داشته باشیم، باید از هزینه‌های دیگرمان کم کنیم تا این هزینه انجام شود. ۸ هفته به پایان مسابقات باقی است، از سازمان لیگ هم که زحمت زیادی می‌کشد، خواهش می‌کنم در این هفته‌ها تلاشش را چند برابر کند و نظارت بیشتری بر مسابقات داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی افزود: متأسفانه حرف‌ها و شایعاتی از فصل گذشته لیگ یک شنیده‌ام که خیلی ناراحتم. نمی‌توانم آنها را بازگو کنم، زیرا در آن صورت باید مدام درگیر شوم. امیدوارم همه چیز جوانمردانه انجام شود.

کلانتری در مورد اشتباهات داوری اظهار داشت: من همواره از داوران حمایت کرده‌ام و زیاد هم در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. فجر سپاسی همواره به دور از مسائل حواشی، تمام تمرکزش را بر روی فوتبال و مسائل فنی آن گذاشته است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری