اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۷۸
به بازیکنی که قرارداد 100 میلیونی دارد، پیشنهاد 800 میلیونی ندهند

حنطه: انتظار چنین عملکردی از پرسپولیس را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز از عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل تیمش تمجید کرد.
۱۸:۴۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علی حنطه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و انتظار چنین عملکردی از پرسپولیس می‌رفت، چون بیشترین بازیکن را در تیم ملی دارد.

وی ادامه داد: ما در این بازی بنا به دلایلی چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و مطمئناً اگر آنها بودند، شرایط‌مان خیلی بهتر بود. اکنون با کمبود بازیکن مواجه هستیم و امیدوارم بتوانیم در آینده بهتر از این ظاهر شویم اما مقابل پرسپولیس نیز هر چه در چنته داشتیم، گذاشتیم. پرسپولیس هم در این بازی خوب کار کرد و کادر فنی این تیم را به خوبی آماده کرده بود و در این بازی تلاش زیادی کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با تمجید از عملکرد دروازه بان تیمش گفت: دروازه بان ما در این بازی بسیار خوب کار کرد، هر چند در خط دفاعی اشتباهاتی داشتیم اما باید تلاش کنیم تا در آینده این اشتباهات را تکرار نکنیم. برخلاف اینکه تعطیلات برای برخی تیم‌ها بد است اما این تعطیلات برای ما خوب بوده و توانسته‌ایم مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کردیم را تا حدودی حل کنیم.

حنطه درباره اینکه چرا بازیکنان تیمش را کنار گذاشته و حالا از کمبود بازیکن می‌گوید و اگر بازیکنی مثل عادل کلاه کج در بازی بود استقلال اهواز اینگونه به مشکل نمی‌خورد، اظهار داشت: ما هیچ بازیکنی را کنار نگذاشتیم. عادل کلاه کج نیز پس از مصدومیت بحثی با مدیریت داشت که در حال حل کردن این موضوع هم بودیم اما علاوه بر او در تمرین 4،5 روز پیش طالب ریکانی، بیگدلی و حمیدی بنا به دلایل مختلف از تیم خارج شدند و دست ما خالی است. درست است که اکنون این بازیکنان با استقلال اهواز به مشکل برخوردند ولی حرفه‌ای نیست که دیگران هم بیایند و با بازیکنان ما مذاکره کنند و به بازیکنی که قرارداد 100 میلیونی دارد، پیشنهاد 800 میلیونی بدهند.

وی درباره اینکه چه باشگاه‌هایی با کدام یک از بازیکنان استقلال اهواز مذاکره کرده‌اند، گفت: اجازه بدهید نامی از کسی نبرم اما به دو بازیکن از سه بازیکنی که نام بردم، پیشنهادهای اینچنینی رسیده است با این حال ما باید به دنبال حل مشکلات‌مان باشیم و مطمئناً هرچه رو به جلو حرکت کنیم، مشکلات‌مان نیز حل خواهد شد و در این صورت بازیکنان‌مان نیز به تیم باز می‌گردند. در لیست‌مان جای خالی هم داریم و می توانیم در نیم فصل چند بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره اینکه آیا با مشکلات موجود استقلال اهواز در لیگ برتر می‌ماند یا خیر افزود: اکنون همشهری ما با آن همه بازیکن و امکانات شرایط خوبی ندارد و به نظرم بازهم شرایط ما با چنین تیمی بهتر است، البته کار بسیار سختی داریم اما اگر مشکلات حل شود که قول حل شدن آن را هم داده‌اند تیم در لیگ برتر خواهد ماند. کار کردن در فوتبال خوزستان با این شرایط استقلال اهواز سخت است و اگر مربی بتواند در چنین شرایطی با این تیم کار کند معلوم است که مربیگری کرده است وگرنه با پول و امکانات مربیگری کردن کار چندان سختی هم نیست ما هم باید تلاش کنیم تیمی در حد نام استقلال اهواز بسازیم.

حنطه درباره اینکه استقلال اهواز با مشکل اسپانسر نیز مواجه است و این مسئله به کجا رسیده است گفت: در این خصوص به مدیران باشگاه گفته‌ام که مشکل مالی تیم را حل کنند تا حداقل بتوانیم تا نیم فصل 30 درصد از رقم قرارداد بازیکنان را بپردازیم و مدیریت نیز به دنبال جذب اسپانسر است اما اکنون که در پایین جدول هستیم جذب اسپانسر هم کم می‌شود و کسی نمی آید به این شکل اسپانسر تیم ما شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین