اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۷۴
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال امید کشورمان گفت: مشکلی با دستیاران کی‌روش ندارم و با آنها سلام و علیک کردم.
۱۸:۳۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید عزیزیان در پایان دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس امروز بازی خیلی خوبی را انجام داد و توانست موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کند اما آنها فقط یک بار توانستند به گل برسند.

وی افزود: در فوتبال یک گل هیچ وقت برای پیروزی اطمینان‌بخش نیست و هر لحظه از بازی ممکن بود پرسپولیس دروازه‌اش باز شود اما با این حال این تیم توانست نتیجه را تا پایان حفظ کند.

عزیزیان درباره اینکه به چه منظور برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی آمده بود، خاطرنشان کرد: من برای تماشای دو بازیکن ملی‌پوش امید پرسپولیس احمد نوراللهی و کمندانی به ورزشگاه آمدمد که در این بین فقط نوراللهی به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت. 

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی امید در واکنش به این مسئله که چرا او و دستیاران کی‌روش در ورزشگاه با یکدیگر کم‌محلی می‌کردند، گفت: نه مشکلی بین ما وجود ندارد، امروز من آنها را در ورزشگاه دیدم و حتی با یکدیگر سلام و علیک هم داشتیم. 

وی درباره انتشار قرارداد محمد خاکپور و دیگر مربیان تیم امید نیز گفت: ما برای مملکت کار می‌کنیم و انتشار قراردادمان ناراحتی ندارد. 

عزیزیان در خصوص اینکه چه زمانی قرارداد مربیان تیم امید بسته می‌شود نیز تاکید کرد: هنوز قراردادی بین ما و فدراسیون بسته نشده اما امروز در صحبتی که با مهدی تاج داشتیم او گفت: به زودی قراردادتان نهایی خواهد شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین