اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۵۰۸
عبداللهی:داور برای العین همه کار کرد و پنالتی واضح روی تیام را ندید
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از بازی ناظر داوری را دیدم و به او گفتم که این چه قضاوتی بود و او هم مدعی شد داور دچار اشتباه شده است.
۰۳:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگویی در خصوص دیدار استقلال العین اظهار داشت: بازی خوبی بود و دیدید چقدر مردانه جنگیدیم متأسفانه داور همه کار کرد و خیلی ما را اذیت کرد. شما دیدید که چه پنالتی‌هایی گرفت.

وی افزود:‌ ناظر داوری را بعد از بازی دیدم و با او صحبت کردم  و به او گفتم این چه قضاوتی بود که او هم اعلام کرد که داور دچار اشتباه شده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: داور همه کار برای العین کرد و انصافاً خیلی اذیت شدیم جالب دو پنالتی برای آنها گرفت ولی پنالتی روی تیام را به آن واضحی ندید. خدا را شکر می‌کنم که حداقل در این بازی سخت با این شرایط و با این وضعیتی که برای ما به وجود آوردند یک امتیاز گرفتیم.

وی در خصوص اینکه استقلال آیا شکایتی به AFC انجام می‌دهد، گفت: شکایت کنیم که چه اتفاقی بیافتد هم ناظر داوری گزارش خود را نوشته و هم ناظر بازی همه چیز را دیده است کل آسیا دیدند داور چه بلایی بر سر استقلال آورد. با این شرایط شکایت هم کنیم AFC تصمیمش را برای داوری می‌گیرد.

عبداللهی در خصوص اینکه استقلال چه زمانی به تهران برمی‌گردد، گفت: قرار است تیم فردا راهی تهران شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری