اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۳۶
جانشین فروزان فوق‌العاده بود

عباسی: قرار است همیشه خوب بازی کنیم/ از هر لحاظ بهتر از تراکتورسازی بودیم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان از عملکرد دروازه‌بان این تیم مقابل تراکتورسازی تمجید کرد.
۱۲:۲۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در مورد تساوی بدون گل تیم سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما خوب بازی کردیم، چون قرار است همیشه خوب بازی کنیم. واقعاً بدون هیچ تعصبی می‌گویم که باید تراکتورسازی را شکست می‌دادیم.

وی ادامه داد: داور پنالتی مسلم ما را نادیده گرفت، ضمن اینکه کامدار هم یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. به هر حال از هر لحاظ بهتر از تراکتورسازی بودیم، اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص عملکرد عین‌افشار جانشین محسن فروزان در چارچوب دروازه این تیم خاطرنشان کرد: عین‌افشار روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. او از روز اول با سیاه‌جامگان بوده و یک دروازه‌بان ششدانگ محسوب می‌شود.

عباسی افزود: با وجود بازیکنان خوبی که در اختیار داریم و البته درایت فرهاد کاظمی در ادامه لیگ هم روند خوب خود را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم هم از انتهای جدول جدا شویم و هم به جایگاه واقعی خود برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سعید رمضانی همچنان به عنوان قائم مقام باشگاه سیاه‌جامگان فعالیت می‌کند، گفت: هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد و رمضانی کارش را ادامه می‌دهد. ان‌شاءالله که او در باشگاه می‌ماند و به ما کمک می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد آخرین وضعیت ربین سولاکا، مدافع عراقی که در تمرینات سیاه‌جامگان حضور دارد، اظهار داشت: ما با این بازیکن تا پایان فصل به توافق رسیدیم، اما چون تا آغاز نیم‌فصل دوم نمی‌توانیم از او استفاده کنیم در نیم‌فصل قرارداد او را ثبت رسمی می‌کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین