اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۳۲۲

اطمینان دارم شاهد حضور بانوان ایرانی روی سکوهای المپیک خواهیم بود

اطمینان دارم شاهد حضور بانوان ایرانی روی سکوهای المپیک خواهیم بود
نایب‌رئیس فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در تلاش است تا با کمک به بانوان ایرانی برای کسب سکو کمک کند.
۱۳:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

گارزا پاپاندریا نایب‌رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا برای حضور در تورنمنت بین‌المللی فجرکاپ راهی اهواز شده است.

وی نشستی با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران داشت. مرادی ابراز امیدواری کرده تا بانوان ایرانی بتوانند در بازی‌های المپیک 2020 حضور داشته باشند.

نایب‌رئیس فدراسیون جهانی در این باره اظهار داشت: باعث افتخار است تا کمپی را برای زنان ورزشکار راه‌اندازی کنیم. من به دنبال این هستم تا نشستی را با آنها داشته و این مسیر را هموار کنم. همکاری مشترک تاریخی بین دو کشور جایگاه بالای ورزش را نسبت به سیاست نشان خواهد داد. ما امیدواریم به برنامه‌های زنان ایرانی کمک کنیم.

وی پیش از سفر به ایران، گفته بود ایران باعث افتخار در جایگاه جهانی خواهد شد.

نایب‌رئیس فدراسیون جهانی خاطرنشان کرد: من افتخار می‌کنم که میهمان ایرانی‌ها باشم و در مورد ایران و فرهنگ ایرانی یاد بگیرم. افتخار می‌کنم که انتخاب شوم تا با گذراندن وقتم در ایران، با استعدادهای زنان ایرانی آشنا شوم.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن هستم با توجه به موفقیت شگفت‌انگیز وزنه‌برداری مردان ایرانی، ما شاهد حضور بانوان ایرانی روی سکوهای المپیک خواهیم بود.

فیل ‌اندروز دبیر کل فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا نیز درباره فعالیت بانوان وزنه‌برداری گفت: هدف ما دیدن مسابقات وزنه‌برداری بانوان ایران در مسابقات جهانی است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین