اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۲۴۸
حسینی و رحمتی هر دو شانس بازی دارند
اشکان نامداری مربی استقلال گفت: بازیکنان می‌خواهند باخت به العین را جبران کنند.
۲۲:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

اشکان نامداری از آمادگی هر دو دروازه‌بان استقلال برای بازی فردا شب خبر داد ولی گفت امروز مشخص می‌شود کدام‌یک از آنها در ترکیب استقلال مقابل العین به میدان می‌روند. او با خبرنگار ما در امارات حرف زد.

 

*روحیه تیمی‌‌تان خوب است؟

البته که خوب است. ما در چند دیدار قبلی با نتایج خوبی که گرفتیم، هم در لیگ برتر و هم لیگ آسیا روند روبه‌رشدی داشتیم و این نتایج روی عملکرد کلی تیم هم تأثیر مثبت داشت. بعد از شهرآورد هم که این وضعیت بهتر شد و الان تیم با قدرت برای دیدار با العین آماده می‌شود.

 

* از عملکرد رحمتی در شهرآورد رضایت داشتید؟

خط دفاع عملکرد خوبی در شهرآورد داشت و پرسپولیس نتوانست چندان موقعیت خاصی روی دروازه ما پیدا کند. گرچه در تک موقعیت‌شان هم مهدی عالی واکنش نشان داد و ثابت کرد برای هر حمله‌ای آماده است.

 

* در دیدار فردا باز هم رحمتی به میدان می‌رود؟

این را شفر تعیین می‌کند. او همیشه یک روز پیش از بازی در این باره با دروازه‌بان اصلی مد نظرش حرف می‌زند. تا دیشب که حرفی در این باره نبود.

 

* هر دو آماده هستند؟

صددرصد.

 

* اما قبل از شهرآورد می‌گفتند رحمتی زانودرد دارد.

دیدید که مهدی در شهرآورد کاملاً سرحال بود و با پا هم ضربه می‌زد. شایعاتی بود که البته در خلال دیدار با پرسپولیس خود به خود تکذیب شد. الان نیز هم او و هم حسینی آماده شهرآورد هستند.

 

* چه برنامه‌ای برای دیدار با العین دارید؟

ما در ابتدای امسال یک باخت بد به این تیم داشتیم و از نظر انگیزشی تیم در وضعیت جبران آن دیدار است.

 

* برنده می‌شوید؟

برنامه ما این است که در مجموع هر دو دیدار بیشترین امتیاز را بگیریم. ممکن است فردا مساوی هم داشته باشیم ولی برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم در بازی برگشت در تهران کار را تمام کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین