اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۰۵
نتوانستیم جواب محبت هواداران را بدهیم

رحمانی: شرایط محیا باشد بعد از سربازی در تراکتورسازی می‌مانم

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: اگر شرایط محیا باشد دوست دارم نیم‌فصل دوم و بعد از سربازی هم در این تیم بمانم.
۲۱:۰۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-بختیار رحمانی درباره دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و بااینکه نتیجه دلخواه ما نبود ولی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: هواداران تراکتورسازی در این دیدار حمایت خوبی از تیمشان انجام دادند ولی ما نتوانستیم جواب محبت‌هایشان را بدهیم که این موضوع باعث ناراحتی ما بود.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در این دیدار 5، 6 موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم و باید در دیدارهای آینده جبران کنیم.

رحمانی درباره اینکه آیا تراکتورسازی با مشکلات مالی روبه‌رو است یا خیر، گفت: من بازیکن سرباز هستم و دراین‌باره اظهارنظر نمی‌کنم ولی فکر نمی‌کنم بازیکنانی که با تیم قرارداد دارند با مشکل مالی روبه‌رو باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا احتمال رفتن برخی بازیکنان سرباز در نیم‌فصل وجود دارد تصریح کرد: بازیکنان سرباز کجا باید بروند؟ هنوز رفتن هیچ‌کس مشخص نیست و هر بازیکنی که سربازی‌اش تمام شود با مدیریت باشگاه صحبت می‌کند و بعدازآن برای ماندن تصمیم‌گیری می‌کند.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به شرایط خود در این تیم تأکید کرد: اگر شرایط محیا باشد من هم دوست دارم نیم‌فصل دوم در این تیم بمانم ولی الآن بازیکن سرباز هستم و نباید از رفتن صحبت کنم و با تمام وجود برای تیمم بازی می‌کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین