اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۹۶
این اتفاق برای فوتبال اهواز خوب نیست

چشمی: تلاش می‌کنیم صدر جدول را تا پایان فصل حفظ کنیم

بازیکن تیم استقلال گفت: حالا که صدر را پس گرفته‌ایم تلاش می‌کنیم تا پایان فصل آن را از دست ندهیم.
۱۹:۲۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-روزبه چشمی در خصوص پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که دست پر به تهران برمی‌گردیم.

وی افزود:‌ در نیمه اول بازی چندان خوبی ارائه ندادیم اما در نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و توانستیم با ارائه بازی بهتر بار دیگر به گل رسیده و با یک برد شیرین صدر جدول را پس بگیریم. 

چشمی با تاکید بر  اینکه هدف استقلال قهرمانی در لیگ است خاطرنشان کرد: می‌دانیم که هواداران فقط از ما قهرمانی‌ می‌خواهند به این خاطر از ابتدای فصل سعی کردیم صدرنشین لیگ باشیم و تلاش می‌کنیم صدر جدول را تا پایان فصل حفظ کنیم. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و انشاءالله در هر شرایطی بتوانیم در بالای جدول بمانیم.

وی در واکنش به این سوال که حضور مداومش در تمرین تیم امید و همچنین استقلال باعث آسیب‌دیدگی‌اش نخواهد شد، گفت: این شرایط برای همه بازیکنان ملی‌پوش چه در ایران و چه در تمام دنیا وجود دارد و فکر نمی‌کنم چیز عجیبی باشد. یک بازیکن حرفه‌ای باید طوری زندگی کند که بتواند همزمان در تیم ملی و تیم باشگاهی‌اش بازیکن موثری باشد. 

بازیکن استقلال درباره اتفاقات حاشیه‌ای بعد از دیدار فولاد و استقلال یادآور شد: من در رختکن که بودم شنیدم تماشاگران چه جو بدی را در ورزشگاه به وجود آوردند. این اتفاقات برای فوتبال اهواز جالب نیست و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در اهواز نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین