اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۷۰

تارتار: باید از تهران باخود توپ جمع کن بیاوریم

سرمربی تیم راه آهن گفت: توپ‌جمع‌کن‌ها در مشهد بسته به نتیجه توپ را به زمین می‌اندازند و اگر خودمان دنبال توپ‌ها می‌رفتیم راحت‌تر و سریع تر توپ را می‌آوردیم.
۱۷:۲۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده اظهار داشت: تیم پدیده خیلی سریع به گل دست یافت. فکر می‌کنم بهتر باشد توپ جمع کن از تهران با خودمان بیاوریم زیرا توپ جمع کن‌ها باز هم اشکال داشتند.من اگر ذره ای از محوطه فنی خارج شوم مرا اخراج می‌کنند اما امروز کادر فنی حریف بارها از محوطه خارج شدند ولی کسی به آن‌ها ایراد نگرفت.

وی افزود: هر دو تیم با توجه به نتیجه‌هایی که در هفته های اخیر داشتند  فشار روانی و استرس داشتند اما گل زودهنگام پدیده فشار روانی را از روی دوش این تیم برداشتدر ادامه بازی دست ما بود اما نتوانستیم گل بزنیم. پدیده هم موقعیت‌های خوبی داشت. البته می‌شد وقت‌های تلف شده بیشتری اعلام کرد.

وی افزود: پیشنهادم این است که در این سرما این توپ جمع کن‌ها را به ورزشگاه نیاورند. آنها بسته به نتیجه توپ را به زمین می‌اندازند و اگر خودمان دنبال توپ ها می‌رفتیم راحت تر و سریع تر توپ را می آوردیم!

تارتار درباره تعطیلات لیگ ادامه داد: ما اولویتمان تیم ملی بوده است اما این رسمش نیست. تیمی مثل راه آهن مگر چند بازیکن دارد؟ از مسوولان سازمان لیگ انتظار داریم با یکی دو روز تغییر در برنامه به تیم ها کمک کنند. الان میلاد محمدی از دیروز به جمع ما اضافه شده و در حال و هوای تیم ملی است.

سرمربی راه آهن درباره داوری مسابقه گفت: به جز مساله وقت تلف شده مشکل خاصی نبود.

تارتار در ارتباط با شایعه شکایت 9 بازیکن راه آهن از فرهاد کاظمی به کاپ اذعان داشت: من در این باره اطلاعی ندارم حتی این مساله به خود من هم ارتباطی پیدا نمی‌کند که چیزی در این باره بدانم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین