اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۲۱۶
ابراهیمی: با هدف شکست پرسپولیس به میدان می رویم
ملي‌پوش استقلال از روحيه و انگيزه بالاي تيمش براي ديدار امروز خبر داد.
۱۵:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

اميد ابراهيمي معتقد بود شهرآورد هم يك بازي 90 دقيقه‌اي است كه براي استقلال مفهومي جز كسب امتياز ندارد.

 

* براي شهرآورد آماده‌ايد؟

بله، تيم در نيم‌فصل دوم روند خوبي را طي مي‌كند. منهاي بازي با ذوب‌آهن ما در همه ديدارهايي كه داشتيم هفته به هفته بهتر شديم و قطعاً استقلالي كه در هفته بيست‌وپنجم به زمين مي‌رود از تيمي كه در هفته بيست‌وچهارم بازي كرد بهتر بازي مي‌كند.

 

* انگيزه‌اي براي شكست دادن پرسپوليس نداريد؟

ما در همه مسابقات با هدف كسب 3 امتياز بازي مي‌كنيم و اگر غير از اين باشد استقلال نيستيم. تيمي مانند استقلال با اين همه طرفدار بايد به برد فكر كند و براي به دست آوردنش بكوشد.

 

* شرايط تيم خوب است؟

همه اعضاي تيم در ديدار امروز به ياد پادواني به زمين مي‌روند. از سرمربي تيم گرفته تا نفر آخر همه براي او بازي مي‌كنيم و مي‌خواهيم برنده شويم و پيروزي‌مان را به او هديه بدهيم چون مي‌دانيم اين كار خيلي خوشحالش مي‌كند. قطعاً با اين اقدام او انگيزه بيشتري پيدا مي‌كند تا هرچه زودتر از تخت بيمارستان بلند شود.

 

* از حريف شناخت داريد؟

بله،كادر فني در اين چند روز نكات تاكتيكي بازي را به تك‌تك بچه‌ها گفته‌اند و از دقيقه يك تا آخر بازي برنامه داريم. فقط نبايد اشتباه كنيم چون جبران كردن هر اشتباه در بازي‌هاي بزرگ زحمت و تلاش بيشتري مي‌طلبد و ما بايد انرژي‌مان را بيهوده هدر ندهيم.

 

* با سابقه گلزني به پرسپوليس، حس و حال آن لحظه را توصيف مي‌كني؟

من در شهرآوردی كه ۴ بر ۲ باختيم (دور برگشت فصل پانزدهم) گل دوم را زدم. حس خوبش وقتي است كه شادي هواداران را مي‌بينيد. ان‌شاءا... هركدام از بچه‌هاي تيم موفق به گلزني مي‌شوند گل‌شان باعث برد تيم شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین