اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۱۴۷
نمی‌توان برنده شهرآورد را پیش‌بینی کرد
دربی می‌تواند به نمادی برای نشان دادن فرهنگ باشگاه‌ها در جامعه تبدیل می‌شود.
۱۰:۴۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

جعفر کاشانی، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری دربی 86 اظهار کرد: امیدوارم برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی پیش از دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در خود باشگاه‌ها صورت بگیرد زیرا از قدمت و هواداران بسیاری برخوردار هستند.

 

اوادامه داد: رفتارهای بازیکنان درجریان بازی روی فرهنگ جامعه تاثیر بسیاری دارد. دربی می‌تواند به نمادی برای نشان دادن فرهنگ باشگاه در جامعه تبدیل می‌شود. امیدوارم هر دو باشگاه با توجه به قدمتی که دارند بتوانند فوتبال زیبا، بدون تنش و فرهنگی که مدنظر است را به جامعه ارائه کنند.

 

کاشانی با اشاره به اینکه امیدوارم در جریان بازی بداخلاقی میان بازیکنان به وجود نیاید، افزود: فرهنگ سازی یک شبه به وجود نمی‌آید و بر می‌گردد به حاکمیت مدیران بر برشگاه‌ها زیرا ورزش یک عامل بسیار مهم براقتصاد، سیاسی، اجتماعی و روابط بین الملل تاثیرگذار است. نماد ورزش قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی است. باید بازیکنان بدانند که هر کدام نمادی از فرهنگ یک جامعه هستند. ورزشکاران ما فراموش نکنند که آنها الگوی نسل آینده خواهند بود.

 

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره نتیجه دربی، گفت: هر تیمی در دربی خوب بازی کند و از فرصت‌های به دست آمده در جریان بازی استفاده کند شک نکنید برنده دربی 86 خواهد بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: دربی 86
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری