اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۷۸۴
اگر حسینی محروم هم نبود رحمتی باید در دربی بازی می‌کرد
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تجربیات سیدمهدی رحمتی می‌تواند به آبی‌پوشان تهرانی در دربی روز پنجشنبه کمک کند.
۱۹:۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

پرویز برومند در مورد دربی روز پنجشنبه اظهار داشت: به نظر من شرایط روحی و روانی دو تیم یکسان است و این موضوع در مورد مسائل فنی هم صدق می‌کند. احساس من این است که بازیکنان پرسپولیس به دلیل قطعی شدن قهرمانی این تیم، احساس راحتی می‌کنند و انگیزه استقلال در دربی بیشتر از پرسپولیس است.

 

«استقلال می‌تواند از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس استفاده کند و نتیجه بگیرد»، وی با بیان این جمله در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی تأکید کرد: پیش‌بینی سخت است، ولی احساس می‌کنم استقلال برنده دربی خواهد شد. فکر می‌کنم استقلال روز خوبی را در دربی تهران پشت سر خواهد گذاشت.

 

برومند با اشاره به محرومیت حسینی و حضور سیدمهدی رحمتی در دربی عنوان کرد: اگر حسینی محروم نبود شاید در دربی بازی می‌کرد، ولی من معتقدم اگر حسینی محروم هم نبود، رحمتی باید در دربی به میدان می‌رفت. رحمتی گلر باتجربه‌ای است و در این بازی تجربه او به استقلال کمک خواهد کرد.

 

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به درخشش مامه تیام در بازی‌های اخیر گفت: تیام مهاجم خوبی است و خوشحالم که استقلال بعد از مدت‌ها صاحب چنین مهاجمی شده. البته اعتقاد من این است که استقلال یک مهاجم خوب دیگر هم می‌خواهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین