اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۵۱۶
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در این مدت وضعیت خوبی داشتم اما متاسفانه مصدوم شدم. امیدوارم در ادامه، مصدومیتم هر چه زودتر بهبود پیدا کند و با آمادگی به تیم بازگردم.
۱۵:۵۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری در مورد اینکه گفته می‌شود دچار مصدومیت شده است، گفت:  متاسفانه پایم شکسته و با این وضعیت مدتی از مسابقات دور خواهم بود.

وی در مورد اینکه آیا از پایش عکس هم گرفته است، تصریح کرد:‌ بله عکس هم شب گذشته گرفتم و به دلیل شکستگی همان موقع پایم را گچ گرفتند.

هافبک تراکتورسازی در ارتباط با اینکه دوران نقاهت او چقدر است، عنوان کرد: فکر می‌کنم حدود یک ماه از مسابقات دور هستم.

عشوری در مورد اینکه گفته می‌شود او روز گذشته زیاد احساس درد نمی‌کرد، گفت: بله دیروز پایم گرم بود و با همان وضعیت مصدومیت روی پایم بازی کردم و در ابتدا درد کمی داشتم. در پایان بازی برای ریکاوری دور زمین شروع به نرم دویدن کردم که دیدم اصلا نمی‌توانم بدوم. وقتی به خانه رفتم وضعیت بدتر شد و پایم شرایط خوبی نداشت در نهایت با مراجعه به دکتر فهمیدم پایم مصدوم است و پایم را گچ کردم.

وی در مورد اینکه در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی در تراکتورسازی، داشت، خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایطم خیلی خوب شده بود در این مدت در تیم جا افتاده بودم و بسیار خوب کار می‌کردم. بازهم خدا را شکر می‌کنم و تلاشم این است که با کار بیشتر بار دیگر با آمادگی به تیم باز گردم.

هافبک تراکتورسازی در پایان، عنوان کرد: تراکتورسازی وضعیت بسیار خوبی دارد بازیکنان با انگیزه تمرینات خود را دنبال کردند تا در دیدار مقابل سیاه‌جامگان عملکرد خوبی داشته باشند امیدوارم در این مسابقه بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین