اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۳۸۵

رحمانی: امیدوارم در جام حذفی موفق شویم/ سه امتیاز دیدار مقابل سیاه جامگان را می خواهیم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: تمرینات را به خوبی در تبریز پیگیری می کنیم تا با آمدگی کامل مقابل سیاه جامگان به میدان رفته و سه امتیاز را کسب کنیم.
۱۵:۰۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بختیار رحمانی در خصوص دیدار پیش روی تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد، گفت: فکر می کنم بازی سختی مقابل سیاه جامگان در پیش رو داریم ولی امیدوارم نتیجه خوبی را کسب کنند. سیاه جامگان تیمی است که بازیکنانش میزان دوندگی بالایی دارند. انشالله بازی خوبی را تماشاگران شاهد باشند. تمرینات از روز های گذشته در تبریز پیگیری می شود تا با آمادگی کامل در این مسابقه ظاهر شویم.

وی ادامه داد: ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم. انشالله هواداران نیز حضور خوبی در ورزشگاه داشته و از تیمشان حمایت کنند زیرا دلخوشی ما همین موضوع است.

بازیکن سرخ پوشان تبریزی درباره وضعیت تیمش در حال حاضر، بیان کرد: تیم وضعیت خوبی داشته و روند مناسبی را طی می کنیم تا با تفکرات کادر فنی و انگیزه بازیکنان موفق شویم. بازیکنان به هماهنگی بیشتری نسبت به گذشته رسیده اند.

رحمانی درباره صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، بیان کرد: خدا را شکر توانستیم با تلاش اعضای تیم به این مرحله صعود کنیم که امیدوارم در ادامه نیز عملکرد موفقی را داشته باشیم. همه بازیکنان تیم با قدرت ظاهر خواهند شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین