اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۳۵۴
بحران‌های تراکتورسازی ادامه دارد

به جای تونی‌، مدیرعامل تراکتورسازی می‌رود

۱۰:۲۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-بعد از گذشت یازده هفته از بازی‌های لیگ برتر، تراکتورسازی انتظارات هوادارانش را برآورده نکرده و جایگاه دهم جدول اصلا برای تماشاگران پرشور تراکتورسازی خوشایند نیست. تبریزی‌ها اصلا از وضعیت پیش آمده خرسند نیستند و به همین دلیل در هفته‌ها و روزهای گذشته بارها و بارها شایعاتی در باره جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی به گوش می‌رسید. با وجود اینکه ناکامی تراکتورسازی در تمام هفته‌های گذشته ادامه داشته اما تونی اولیویرا همچنان روی نیمکت تراکتورسازی حضور دارد و به نظر می‌رسد جایگاه محکمی در این تیم داشته باشد. ظاهراً هر چقدر که جایگاه تونی در تراکتورسازی مستحکم است، جایگاه مدیرعامل تراکتورسازی تزلزل دارد و این روزها حرف از تغییر و تحولات در سطح مدیریت تراکتورسازی به میان می‌آید. سعید عباسی معاون مدیران سابق تراکتورسازی اواسط فصل گذشته مدیریت تراکتورسازی را بر عهده گرفت و در روزهای نخست مدیریت‌اش حسابی از خجالت مدیران گذشته در آمد و زحمات همه آنها را زیر سوال برد. او وعده‌هایی هم داد.
عباسی عنوان کرد که با حضورش تراکتورسازی مشکل مالی نخواهد داشت چرا که او قبلا معاون مالی و اقتصادی باشگاه بوده و به خوبی راه‌های کسب درآمد برای تراکتورسازی را بلد است اما از روزی که عباسی روی صندلی مدیرعاملی تراکتورسازی نشست، بدشانسی‌های این تیم هم شروع شد، در حالی که تراکتورسازی با حضور افرادی که مدیران قبلی آنها را جذب کرده بودند توانستند تا هفته آخر شانس اول قهرمانی باشند اما با بی‌تدبیری و کنترل نکردن حواشی تیم، تبریزی‌ها خیلی راحت اولین قهرمانی شان را از دست دادند. با به وجود آمدن این موضوع هواداران انتظار داشتند تراکتورسازی در لیگ پانزدهم حواشی به وجود آمده و البته از دست دادن قهرمانی را جبران کند اما با مدیریت عباسی این تیم هر هفته با ناکامی روبه‌رو شد و در پایان هفته یازدهم رقابت‌ها تراکتورسازی در رده دهم ایستاد.
عباسی در حالی قول روزهای خوب مالی برای تراکتورسازی داده بودکه حتی قبل از شروع لیگ برتر، بخش عمده‌ای از بازیکنان تیم با کمک مسوولان نظام وظیفه برای گذراندن سربازیشان راهی این تیم شدند و او نیازی به هزینه‌های زیاد نداشت اما این مدیر اقتصادی در پرداخت مطالبات بازیکنان تیمش هم به مشکل جدی برخورد کرد و تا تعطیلی بازی‌های تراکتورسازی پیش رفت. بازیکنان چه سرباز و چه غیر سرباز از پرداخت نشدن مطالباتشان گلایه داشتند و حتی مصاحبه‌هایی را هم انجام دادند. حالا عباسی با این عملکرد اولین مقصر تراکتورسازی شناخته می‌شود برای همین شایعات قوی در خصوص رفتن این مدیرعامل به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که او جایگایش را خیلی زود به افراد دیگر خواهد داد. یکی از افرادی که از او به‌عنوان جایگزین عباسی یاد می‌شود، دبیری است. شهرام دبیری عضو مجمع فدراسیون فوتبال در این باره می‌گوید: «قرار نیست مدیرعامل تراکتورسازی بشوم چون تمایلی ندارم. در حال حاضر مشغله‌های زیادی دارم و می‌خواهم کمی از کارهایم کم کنم. مدیرعاملی تراکتورسازی کار زیادی دارد که من فرصت آن را ندارم. البته به من زیاد لطف می‌شود و چند بار نامم مطرح شده است ولی نمی‌توانم این پست را قبول کنم.» هرچند دبیری این شایعه را تکذیب می‌کند اما جایگاه عباسی کاملا متزلزل شده و باید منتظر تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه تراکتورسازی بود.
تراکتورسازی که باید با طی سیر صعودی‌اش در این فصل به قهرمانی فکر می‌کرد، حالا گرفتار بحران‌های مدیریتی، مشکلات مالی و دردسرهای اینچنینی است. حیف از این تیم ریشه‌دار تبریزی که گرفتار چنین مسائلی شده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین