اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۳۰۹

عباسی: فروزان نخواست برای ما بازی کند

مدیرعامل سیاه‌جامگان از جذب دو بازیکن خارجی دیگر در روزهای آینده خبر داد.
۱۳:۳۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمدرضا عباسی درباره جذب روبین سولاکا، بازیکن عراقی اظهار کرد: او به تازگی به تیم ما پیوسته و تمام سعی‌مان این بود تا بازی با تراکتورسازی بتوانیم او را آماده کنیم اما او در بازی نخست‌مان نمی‌تواند حاضر باشد. سولاکا در خط دفاع بازی می‌کند و می‌تواند در این پست مشکلات‌مان را برطرف کند. از طرفی ایمان موسوی بازیکنی که در آغاز لیگ گرفته بودیم هم با ما تمرین می‌کند و از نیم فصل می‌تواند کارش را با ما آغاز کند.

مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره کناره‌گیری اصغر رحیمی، مدیر اجرایی این باشگاه و این که رحیمی گفته است کارهایی که او انجام می‌داد به نام دیگران نوشته می‌شد، گفت: رحیمی برای تیم ما زحمات بسیاری کشیده و از بدو تاسیس باشگاه با ما بوده است. باز هم زحمات ما به دوش او خواهد بود و نمی‌گذاریم از جمع ما برود. در این مدت به بعضی‌ها کم‌ محلی شده و سعی می‌کنیم که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

او با تمجید از عملکرد سیاه‌جامگان در بازی دوستانه روز گذشته این تیم با پدیده خاطرنشان کرد: هر دو تیم انگیزه بسیاری برای پیروزی داشتند؛ چرا که این بازی به نوعی تکرار داربی مشهد بود. بازی بسیار سنگین و محکم بود اما کوچک‌ترین برخورد اخلاقی را در این بازی شاهد نبودیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری بیش از حد داربی مشهد از حساسیت‌های این بازی کم نمی‌کند، گفت: به دنبال این هستیم که با برگزاری این بازی‌ها حساسیت‌های بی‌خود را کم کنیم اما با این کار فقط مسائل فنی در بازی دو تیم دیده می‌شود.

مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره وضعیت محسن فروزان اظهار کرد: فروزان فردا با اعضای کمیته قراردادهای باشگاه جلسه‌ای دارد و مراحل اداری جدایی‌اش از باشگاه انجام می‌شود. خود او پس از بازی با فولاد نخواسته بود در دروازه ما بایستد. امیدوارم این جدایی به صلاح او باشد.

وی درباره جذب بازیکنان خارجی دیگر گفت: فردا دو بازیکن دیگر به مشهد می‌آیند که فکر می‌کنم یکی از آنها سوئدی و دیگری سوئدی - آفریقایی است. احتمال این که هر دوی آنها را جذب کنیم بسیار زیاد است. سعی می‌کنیم این بازیکنان را با مبالغ کمتری جذب کنیم تا هزینه‌های باشگاه هم زیاد نشود.

عباسی در پایان با تاکید بر این که دیدار با تراکتورسازی در سرمای تبریز سخت خواهد بود، افزود: تراکتورسازی با نتایجی که در هفته‌های گذشته به دست آورده به دنبال این است که مقابل ما به پیروزی دست پیدا کند اما بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و به این راحتی‌ها به کسی امتیاز نمی‌دهند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین