اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۹۹
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ

فقط برای نفت برنامه‌ریزی نمی‌کنیم/ درخواست آنها را بررسی خواهیم کرد

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید که درخواست باشگاه نفت تهران برای تغییر زمان دیدار مقابل پرسپولیس قابل بررسی است.
۱۲:۵۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ  درباره درخواست باشگاه نفت تهران برای تغییر زمان دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: هنوز نامه باشگاه نفت به دست ما نرسیده است، اما نمی‌توانیم با درخواست آنها برای عقب انداختن دو روزه بازی موافقت کنیم، چون باید برنامه دیگر مسابقات را هم در نظر بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه برنامه سازمان لیگ از قبل اعلام شده و قابل تغییر نیست، افزود: با این حال ما همیشه به باشگاه نفت کمک کرده‌ایم و این بار هم درخواست آنها را بررسی کرده و پاسخ‌شان را می‌دهیم. در صورتی که بتوانیم بازی آنها را عقب بیندازیم، این کار را انجام می‌دهیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: نمی‌توانیم فقط برای نفت برنامه‌‌ریزی کنیم و برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای همه باشگاه‌هاست. ضمن اینکه نفت هم یک ماه دیگر باید در پلی‌آف آسیا شرکت کند و فکر نمی‌کنم زمان بازی آنها با پرسپولیس تداخلی در برنامه‌ها داشته باشد، چون تمام این مسائل در برنامه سازمان لیگ پیش‌بینی شده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین