اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۵۸
مهاجرانی:

نظم‌وانضباط و نفراتی که در تیم امید جمع شده‌اند، بی‌سابقه هستند

سرمربی پیشین تیم ملی ایران گفت: نظمی که در اردوی تیم امید وجود دارد در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه بوده است.
۱۶:۳۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حشمت مهاجرانی در خصوص حضور مجددش در اردوی تیم ملی امید گفت: وظیفه خودم دانستم که در اردو حاضر شوم و به کاشانی خوشامد بگویم. صادقانه بگویم که نسبت به این تیم و نفراتی که همکاری دارند احساس قلبی دارم.

سرمربی پیشین تیم ملی با اشاره به وضعیت اردویی تیم امید، اظهار داشت: واقعا چنین نظم و انضباطی را در تیمی ندیده‌ام و جمع شدن چنین نفرات بزرگی در کادرفنی تیم ملی در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه بوده است. به عنوان کسی که سرمربی تیم ملی المپیک هم بوده می توانم به جرات بگویم که از لحاظ نفرات، امکانات و برنامه‌ریزی، بهترین تیم المپیک تشکیل شده و در تیم‌های پایه سابقه نداشته که این شرایط فراهم شود. امیدوارم که نتیجه این تلاش ها و زحمات صعود به المپیک باشد.

وی در خصوص شناخت فنی از تیم امید یادآور شد: قطعا بعد از بازی تدارکاتی مقابل استرالیا جامع و کامل‌تر می‌توانم درباره مسائل فنی تیم صحبت کنم اما اینکه اکثر بازیکنان تیم امید در لیگ برتر شاغل هستند اتفاق مهمی است. قطعا تجربه این بازیکنان بالاست و از لحاظ امادگی جسمانی نیز در شرایط خوبی قرار دارند.

مهاجرانی در خصوص عوامل ناکامی بیش از چهار دهه‌ای فوتبال ایران در راهیابی به المپیک تصریح کرد: عوامل زیادی در این مسئله وجود داشته اما مهم‌ترین عامل این بوده که هیچ وقت به فوتبال پایه اهمیت نداده‌ایم و نمی‌دهیم و همه توجه، امکانات و بودجه را صرف تیم ملی بزرگسالان می‌کنیم. در صورتی که تیم‌های پایه آینده فوتبال ملی را می‌سازند و در تمامی دنیا نگاه ویژه‌ای به آنها می‌شود.

وی افزود: برای پایان دادن به این  ناکامی باید توجه ویژه‌ای به تیم امید داشته باشیم و از همه لحاظ این تیم را حمایت کنیم تا رفتن به المپیک که خواسته همه اهالی فوتبال است برآورده شود.

مهاجرانی خاطرنشان کرد: به نظر من  تیم امید شخصیت المپیکی شدن را دارد و قطعا اگر حمایت لازم وجود داشته باشد می‌تواند به هدفی که دارد برسد و دل مردم ایران را شاد کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین