اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۱۰۲

پارس استقلال را دوباره به رده ششم فرستاد

پارس استقلال را دوباره به رده ششم فرستاد
دیدار تیم‌های پدیده و پارس جنوبی به سود شاگردان تارتار به پایان رسید.
۱۵:۵۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و پارس جم از ساعت 14 امروز در ورزشگاه ثامن و در حضور حدوئد 300  تماشاگر برگزار شد که در نهایت تیم پارس جنوبی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

داور: موعود بنیادی فر          

کمک‌ها: علی اکبر نوری، حسن انتظاری

اخطار: محمدرضا خانزاده و محمدرضا ناصحی(پدیده)

اخراج:

گل‌ها:محمد قاضی(58 پنالتی) برای پدیده و روح‌الله سیف‌اللهی (65 پنالتی) و ابراهیم صالحی 83 برای پارس جنوبی

در این نیمه بازی پایاپایی را شاهد بودیم و بعضا دو تیم حملات پراکنده‌ای را روی دروازه یکدیگر انجام می‌دادند. در دقیقه 35 بازی مهدیخانی در موقعیتی تقریبا تک به تک در مصاف با فروزان توپ را به بیرون زد. این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم باز هم شاهد بازی پایاپایی بودیم و توپ در این نیمه هم مرتب در وسط زمین رد و بدل می‌شد.در دقیقه 57 داور به سود پدیده پنالتی گرفت و قاضی توپ را تبدیل به گل کرد.در آن سود در دقیقه 63 زبیدی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور در این صحنه به سود پارس اعلام پنالتی کرد.بعد از گل تساوی پارس جنوبی بازی را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه 83 در محوطه جریمه و در رفت و برگشت توپ ابراهیم صالحی از غفلت مدافعان پدیده استفاده کرد و با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پارس جنوبی با این برد خارج از خانه 37 امتیازی و هم امتیاز با فولاد خوزستان شد، نکته جالب اینجا است که تفاضل گل این تیم با فولاد هم عدد 7 است اما گل خورده فولاد کمتر از پدیده است و بازی رفت دو تیم هم مساوی شده است. با این شرایط شاگردان تارتار با یک پله صعود جای استقلال را در جایگاه پنجم گرفتند.پدیده هم با این شکست به ناکامی خود ادامه داد و سومین باخت پی در پی خود را بعد از تساوی با استقلال در مشهد متحمل شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین