اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۰۵۰

اشتغال محرومان زمینه‌ساز کاهش خانوارهای تحت پوشش سازمان‌های حمایتی

اشتغال محرومان زمینه‌ساز کاهش خانوارهای تحت پوشش سازمان‌های حمایتی
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال‌زایی برای محرومان سبب کاهش خانواده‌های تحت پوشش سازمان‌های حمایتی می‌شود که البته این مهم مایه مباهات است که روز به روز از شمار خانواده‌های محروم در کشور کاسته شود.
۱۲:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیدمهدی مقدسی در آیین تجلیل از دست اندرکاران جشن عاطفه‌ها و مراکز نیکوکاری در اراک، اظهار کرد: چنانچه خودکفایی خانواده‌های محروم به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد، به مرحله‌ای خواهیم رسید که دیگر خانواده محرومی نداشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر ۳۴ مرکز نیکوکاری در سراسر استان فعال هستند و این مراکز خدمات ارزنده‌ای را به خانواده‌های محروم ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی که کشور از لحاظ اقتصادی دچار مشکل است، همراهی نیکوکاران با خانواده‌های محروم قابل تقدیر است و چنانچه کمک‌های این مراکز و جشن عاطفه‌ها نبود، آنگاه نمی‌توانستیم پوشش و حمایت لازم را از خانواده‌های نیازمند انجام دهیم.

مقدسی ادامه داد: رویکرد کمیته امداد مبنی بر خودکفایی خانواده‌های محروم است و در زمینه خوداشتغالی نمونه‌های بسیار ارزشمندی برای کاهش فقرزدایی وجود دارد.

وی اظهار کرد: نیکوکاران برای کمک به خانواده‌های محروم حدود هشت میلیارد تومان جمع‌آوری کردند که این رقم مطلوبی است که از آن برای ایجاد فرصت شغلی خانواده‌های محروم می‌توان بهره برد.

مقدسی تصریح کرد: می‌توان بخشی از این پول جمع‌آوری شده را برای کمک‌های بلاعوض و بخشی دیگر را در جهت اشتغال‌زایی محرومین هزینه کرد.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در سال گذشته علاوه بر افزایش مستمری‌ها در حوزه خوداشتغالی منابع مطلوبی را تصویب کرده است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین