اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۰۰۲

یک سوت اشتباه می‌تواندآینده فوتبالی مربی را تغییر دهد

یک سوت اشتباه می‌تواندآینده فوتبالی مربی را تغییر دهد
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: یک سوت اشتباه می‌تواندآینده فوتبالی مربی را تغییر دهد.
۲۰:۰۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهدی تارتار عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از صحبت در مورد بازی باید بگویم خوشحال هستم که در شهر مشهد و پیش امام رضا هستم خاطرات خوبی از بازی در ابومسلم و مشهد دارم.

وی تصریح کرد: دو تیم فردا برای پیروزی به میدان می‌روند، هر دو تیم فوتبال روی زمین بازی می‌کنندکاش بازی در ورزشگاه امام رضا بود چون ثامن کیفیت خوبی ندارد چه از نظر زمین و چه ورزشگاه و این بی‌کیفیتی باعث تغییر در ترکیب ما می‌شود و بازی فیزیکی شاهد خواهیم بود.

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص غایبین تیمش در بازی فردا بیان کرد: علی دشتی تنها غایب تیم ما است و بقیه در اختیار تیم هستند. اول فصل تنها انگیزه‌مان حفظ سهمیه لیگ برتر پارس بود در نیم فصل دوم اما دیگر تیم را خطر سقوط تهدید نمی‌کرد، حالاهم فقط به کسب سهمیه فکر می‌کنیم اما نباید توقعات بالا باشد.

تارتار افزود: در نیم فصل دوم کیفیت بازی‌های نیم فصل اول را داشتیم اما نتیجه  خوب و مورد انتظار را نگرفتیم، البته این عدم نتیجه‌گیری حاصل اشتباهات فردی بود که باید جبران کنیم همچنین از داوری هم در چند بازی  لطمه دیدیم.

وی تاکید کرد: در چند بازی هواداران معترض بودند از نتیجه های که کسب می‌کردیم ماهم حق را همیشه به هواداران می‌دهیم، انتظارات از تیم ما تا حدودی بالا رفته است. زیبایی فوتبال به حضور هواداران است  هفته گذشته کل استادیوم تشویق کردند و ما دیگر مشکلی نداریم.

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص فوتبال پاک و حاشیه‌های به وجود آمده اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهم تا حد امکان بدنه فوتبال را  پاک کنند تاج و علی کریمی هردو زحمت می‌کشند، مربیگری استرس زیادی دارد برای ادامه کار مربیگری باید صبور باشیم؛ علی کریمی انسان صادقی است.

تارتار افزود: باید مسئولان بدانند ممکن است با یک سوت اشتباه چقدر روی تیم تاثیر منفی  می گذارد حتی شاید آینده یک مربی را سوت اشتباه خراب کند عدالت باید اجرا شود.

دوست ندارم به اتفاقات قبلی اشاره کنم همه می‌پرسند چه بلایی سر تیم پارس آمد نمی‌دانند که اشتباهات داوری چقدر به تیم ما لطمه زد امیدوارم بدنه فوتبال پاک شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین