اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۷۹
خوشبختانه یا متأسفانه بازیکن ملی‌پوش زیاد داریم

نورمحمدی: هر وقت روند خوبی داریم، لیگ تعطیل می‌شود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که ملی‌پوشان زیاد این تیم باعث شده تمرینات با تعداد بازیکنان کمی برگزار شود.
۱۹:۳۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-رضا نورمحمدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر موقع تیم‌مان روی دور برد افتاده و روند خوبی پیدا می‌کنیم، مانند بازی با فولاد خوزستان و تراکتورسازی لیگ تعطیل می‌شود و این مسئله به ما فشار آورده است.

وی افزود: تعطیلات لیگ برای همه تیم‌هاست و فقط برای ما نیست، اما این مسئله و بدنسازی‌های تعطیلات ما را خسته می‌کند و شرایط‌مان سخت است.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم در تمرینات حضور ندارند، اظهار داشت: خوشبختانه یا متأسفانه ما ملی‌پوش زیادی داریم و هم در تیم ملی و هم در تیم امید بازیکنان زیادی از پرسپولیس حضور دارند. به همین دلیل تعداد نفرات ما در تمرینات کم است و این کار را هم برای ما سخت می‌کند.

نورمحمدی درباره اینکه پس از بازی با ذوب‌آهن صحبت‌هایش مبنی بر اینکه بازیکنی که خودش را به مصدومیت می‌زند تا برای پرسپولیس بازی نکند شرف ندارد، گفت: من در آن مصاحبه اسمی از رامین رضاییان نیاوردم و خبرنگار هم اسمی از او نیاورد که پاسخی به این شکل بدهم. این شایعات همیشه وجود داشته و اطراف پرسپولیس هم زیاد است. من هم اصلاً در آن لحظه اسم رامین در ذهنم نبود و در خصوص این بازیکن هم پزشک تیم بهتر می‌تواند صحبت کند.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین