اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۴۷

آقایی: مشکلات مالی وجود دارد/ تمام تلاشمان را برای قهرمانی در جام حذفی انجام می دهیم

- بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز گفت: مشکلات در همه تیم ها وجود دارد و امیدوارم مسائل مالی تراکتور سازی نیز حل شود و با تمرکز کامل در ادامه مسابقات حضور داشته باشیم.
۱۲:۱۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید آقایی  در خصوص شرایط این تیم در حال حاضر، اظهار داشت: ما بعد از استراحت چند روزه، تمرینات را شروع کرده ایم که اولین جلسه به دلیل بارش باران در سالن سرپوشیده برگزار شد. انشالله از امروز با  تمام قدرت در تمرینات حاضر می شویم تا موفق شویم.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی در این تیم وجود دارد یا خیر، بیان کرد: در همه تیم ها مشکلاتی وجود دارد که در تیم ما نیز مشکلات مالی بخصوص برای بازیکنان سرباز وجود دارد. امیدوارم مشکلات به زودی حل شود تا با تام تمرکز در ادامه مسابقات نیز لیگ برتر نیز همانند جام حذفی موفق شویم.

بازیکن سرخ پوشان تبریزی در خصوص دیدار پیش روی این تیم مقابل سیاه جامگان مشهد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، گفت: سیاه جامگان تیم قدرتمندی بوده و انشالله تمرینات خوبی را تا روز بازی انجام داده و با آمادگی کامل به میدان برویم. کادر فنی شرایط تیم حریف را بررسی می کند تا نقاط ضعف و قدرت سیاه جامگان مشخص شود. ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم تا شرایطمان را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

آقایی درباره صعود تراکتور سازی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: دو بازی خوب مقابل تیم های صبای قم و سایپا انجام داده و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردیم که امیدوارم با ارایه دیدار تماشاگر پسند و کسب نتیجه به فینال رقابت ها صعود کنیم و جام قهرمانی را تقدیم هواداران کنیم. کار سختی پیش رو داریم ولی با تمام تلاش و قدرت ظاهر خواهیم شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین