اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۹۹۷
این فوتبال را هم از مردم بگیرید تا خیالتان راحت شود
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: مدت‌ها است چیزی به عنوان شهر آبادان وجود ندارد، این فوتبال را هم از مردم بگیرید تا خیالتان راحت شود.
۱۹:۲۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

فراز کمالوند بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: قصد حضور در نشست را نداشتم و نمی‌خواستم به شما اهانت شود. چند جمله می‌گویم و می‌روم. مدت‌ها است چیزی به عنوان شهر آبادان وجود ندارد.

وی افزود: مدت‌ها است که شهری به اسم آبادان وجود ندارد. در آبادان چیزی به نام شهریت نیست. گرد و خاک، مشکلات زندگی، مشکلات باقی مانده از جنگ باعث شده آبادان به ویرانه تبدیل شود. به همه دوستانی که دوست دارند آبادان همینطور باقی بماند تبریک می‌گویم. هر موقع جنگ شد و هر زمان بنا به دفاع از سرزمین‌مان شد یاد مردم آبادان افتادیم. بی عدالتی در ورزش ما و فوتبال موج می‌زند. هیچ چیزی در فوتبال منصفانه نیست. این مردم مظلوم تنها دلخوشی‌شان فوتبال است این هم از آنها بگیرید تا خیالتان راحت شود. 

 بعد از بیان این حرف‌ها کمالوند برای خروج از نشست خبری از جای خود  بلند شد  که خبرنگاری به او اعلام کرد چرا قصد ترک نشست را دارد و از او سوال دارند که کمالوند مقابل آن خبرنگار ایستاد و گفت سوالت را بپرس. آن خبرنگار گفت در مورد بازی صحبت کند که کمالوند اعلام کرد راجع به بازی حرف نمی‌‌زند و بعد از بی عدالتی ها در بازی استقلال و صنعت نفت دیگر ارزش ندارد راجع به فوتبال  حرف بزند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین