اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۹۷

کرمانی مقدم: برابر تراکتور اولین سه امتیاز را می‌گیریم

مربی تیم فو‌تبا‌ل سیاه جامگان امیدوار است با تمریناتی که انجام می‌دهند اولین سه امتیاز را مقابل تراکتورسازی کسب کنند.
۱۲:۵۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مرتضی کرمانی مقدم درباره دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی پس از اتمام تعطیلات لیگ برتر اظها‌ر کرد: در این روزها خوب تمرین کرده‌ایم و بازیکنان هم با نحوه کاری فرهاد کاظمی آشنا شده و انگیزه‌شان زیاد است. ان‌شا‌ء‌الله می‌توانیم نخستین سه امتیاز را مقابل تراکتورسازی به دست بیاوریم.

 مربی سیاه جامگان درباره اینکه فرهاد کاظمی گفته بود بعضی از بازیکنان با تمام قدرت بازی نمی‌کنند نیز گفت: بازیکنان فهمیده‌اند که در چه تیمی بازی می‌کنند و می‌دانند اگر از تمام قدرت‌شان استفاده نکنند، کنار گذاشته می‌شوند. سیاه جامگان نماینده استان خراسان است و مردم، این تیم را دوست دارند. باید بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

 او با اشاره به حفظ راه‌آهن در لیگ برتر در فصل گذشته توسط فرها کاظمی افزود: شک نکنید سیاه جامگان در لیگ می‌ماند. سال گذشته راه‌آهن را حفظ کردیم و امسال هم با سیاه جامگان این کار را می‌کنیم. فقط به چند بازیکن جدید نیاز داریم. کاظمی مرد روزهای سخت است.

 کرمانی مقدم درباره تمرینات سیاه جامگان نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: روز جمعه بازی دوستانه‌ای با پدیده برگزار می‌کنیم. بازیکنان، باانگیزه هستند و با قدرت تمرین می‌کنند. در حال جذب چند بازیکن هستیم. امروز یک بازیکن عراقی را بررسی می‌کنیم و سپس با او قرارداد می‌بندیم. یک مهاجم خارجی هم باید جذب کنیم که کارهایش در حال‌ نهایی شدن است.

 او با امتناع از صحبت در مورد محسن فروزان، گلر کنار گذاشته شده توسط فرهاد کاظمی، در مورد این موضوع اظها‌ر کرد: درباره او صحبت نکنم بهتر است. فروزان فقط به تاکتیک تیم ما نخورد. خو‌شبختا‌نه در تعطیلات، هوای مشهد هم خوب است. البته بعضی روزها واقعا سرد می‌شود.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین