اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۷۳

دغدغه این روزهای تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید بازیکنان سرباز این تیم دوست دارند حتی با اتمام دوران خدمت خود در تراکتورسازی بمانند و هنوز مشخص نیست کدام بازیکنان از این تیم تبریزی بروند.
۱۲:۰۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید عباسی درباره زمان شروع تمرینات تیم تراکتورسازی برای ادامه لیگ با بیان مطلب فوق اظهار کرد: طبق برنامه قرار است بازیکنان فردا دوشنبه به تبریز برگردند تا از سه‌شنبه تمرینات را از سر بگیریم. تونی اولیویرا سرمربی تیم هم قرار بود به پرتغال برود و تا جایی که می‌دانیم الان باید در لیسبون باشد که سه شنبه در ایران خواهد بود.

وی درباره افت و خیز نتایج تراکتورسازی و اینکه این تیم هنوز نتوانسته روی روند مناسبی از نظر نتیجه گیری بیافتد، تاکید کرد: ما در لیگ ناکامی‌هایی داشتیم که دور از ذهن بود. بعد از بازی مقابل فولاد روند خوبی داشتیم و حتی خود تونی اقرار کرد که دارد به ترکیب ایده آلش می‌رسد. بازیکنان هم نشان دادند که هر کدام در شرایط آرمانی هستند.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در ادامه تاکید کرد: تا قبل از بازی با سایپا در جام حذفی هم که با تونی صحبت کردیم او اعلام کرد به آنچه که می‌خواسته، دست یافته است. با این حال دغدغه سرمربی تیم حفظ بازیکنان سرباز است تا روند زحمات کادر فنی دچار خلل نشود. البته در چند هفته گذشته صحبت‌های ضد و نقیض زیادی درباره سربازهای تراکتورسازی مطرح شده است که ممکن است به فلان تیم بروند یا به فلان باشگاه بپیوندند. با این حال در مجموعه تراکتورسازی این صحبت‌ها نیست و سربازها دوست دارند در تبریز بمانند.

وی درباره مخالفت باشگاه صبا برای ماندن فرید بهزادی کریمی در تراکتورسازی و بازگشت این بازیکن به تیم صبا، تصریح کرد: ما صحبت‌هایی در اینباره داشتیم. یکی از مشکلات ما همین است که بعضی از بازیکنان باید به تیم خود برگردند.

عباسی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت بختیار رحمانی و اینکه گفته می‌شود این بازیکن با باشگاه‌هایی مثل استقلال مذاکره کرده و به زودی از تراکتورسازی جدا خواهد شد، یادآور شد: من با بختیار صحبت کردم. او خودش تمایل دارد در تراکتور بماند. خود بختیار مذاکره با باشگاه‌های دیگر را تکذیب می‌کند. به هر حال این بازیکن فعلا سرباز است و تا الان اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی درباره اینکه آیا بختیار رحمانی «کسری خدمت» دارد، اظهار کرد: بعضی‌ها می‌توانند به خاطر حضور اعضای خانواده خود در جبهه از مزایایی استفاده کنند ولی تا الان که بحثی در اینباره هم صورت نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان درباره حواشی که باعث ایجاد مباحث زیاد برای تغییر کادر فنی در این فصل صورت گرفت، گفت: متاسفانه در تبریز حواشی خیلی زیاد است. این حواشی جاهای دیگر هم هست ولی چند دستگی در خصوص اینکه چه کسی سرمربی شود و چه کسی سرمربی نشود زیاد است. باید فرصت کافی به سرمربی داده شود. تونی خودش اقرار کرده که به تدریج به شرایط آرمانی می‌رسد ولی باید به وی فرصت داد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین