اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۲۵۰

حریف تیم ملی هندبال ایران در مرحله بعد مشخص شد

حریف تیم ملی هندبال ایران در مرحله بعد مشخص شد
با پایان مرحله دوم گروهی هندبال قهرمانی آسیا، حریف تیم ملی ایران در دور بعد مشخص شد.
۱۶:۰۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی ماه تا 8 بهمن ماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود. با پایان رقابت های مرحله دوم گروهی هندبال قهرمانی آسیا، حریف تیم ملی ایران در دور بعد مشخص شد.

تیم ملی ایران برای کسب رده پنجم باید جمعه، 6 بهمن ماه از ساعت 9:30 برابر ژاپن به میدان برود.

تیم ملی هندبال ایران امروز در سومین بازی مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی برابر عمان قرار گرفت و با نتیجه 40 بر 25 این تیم را شکست داد تا نخستین پیروزی خود را در مرحله دوم گروهی کسب کرده باشد و حالا برای کسب مقام پنجمی باید به مصاف ژاپن برود که یک دیدار تکراری محسوب می شود. تیم ملی ایران در مرحله اول گروهی ژاپن را شکست داده بود.

پس از پایان دور دوم مرحله گروهی، تیم‌ها فردا (پنج‌شنبه، 5 بهمن ماه) استراحت خواهند کرد و سپس روز جمعه تیم‌های چهارم گروه اول و دوم برای جایگاه هفتم و هشتم و تیم‌های سوم این دو گروه برای رده پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت. همچنین تیم‌های گروه سوم و چهارم برای کسب جایگاه 9 تا 14 با هم دیدار می‌کنند.

تیم‌های اول و دوم گروه‌های اول و دوم هم در مرحله نیمه‌نهایی برابر هم قرار می‌گیرند. روز شنبه 7 بهمن ماه تیم‌ها استراحت دارند و یک‌شنبه 8 بهمن ماه دیدار فینال و رده‌بندی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین