اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۱۴
محمودی

مذاکرات برای انتقال باشگاه راه‌آهن به کرج ادامه خواهد داشت

عضو هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن از ادامه مذاکرات برای انتقال این باشگاه به استان البرز خبر داد.
۱۱:۳۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد محمودی در خصوص جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن درباره انتقال این باشگاه به استان البرز اظهار داشت: در این جلسه صحبت‌های لازم در خصوص انتقال باشگاه به استان البرز انجام و در پایان مقرر شد مدیرعامل باشگاه به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره این هفته در کرج با مدیرکل ورزش و جوانان این استان دیدار داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن یزدان برای انتقال این باشگاه به استان البرز به توافق نهایی رسیده‌اند، گفت: اعضای هیئت مدیره در این مورد به این نتیجه رسیدند که مدیرعامل باشگاه در دیدار با مدیرکل استان البرز ورزش و جوانان استان البرز برنامه‌های آنها را برای تیم در صورت نهایی شدن این انتقال جویا شوند. در واقع ابتدا باید مشخص شود که این انتقال چه دستاورهایی برای باشگاه راه‌آهن و همچنین استان البرز خواهد داشت و بعد از آن مذاکرات نهایی بین طرفین انجام خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه حتما هیئت مدیره را در جریان صحبت‌های خود با مدیرکل ورزش استان تهران قرار خواهد داد تا مذاکرات در این زمینه در هیئت مدیره باشگاه ادامه داشته باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین