اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۹۸۱

ناکامی از غرب تا شرق!/ رقابت‌های جهانی پرید

ناکامی از غرب تا شرق!  رقابت‌های جهانی پرید
تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مرحله دوم گروهی هندبال قهرمانی آسیا برابر میزبان قرار گرفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.
۱۵:۱۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی ماه تا 8 بهمن ماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در کره جنوبی برابر میزبان قرار گرفت و با نتیجه 28 بر 25 نتیجه را به میزبان واگذار کرد تا دومین شکست متوالی خود را در این رقابت ها تجربه کند.

تیم ایران پس از برد ازبکستان و ژاپن در مرحله اول گروهی، در نخستین بازی خود در مرحله دوم روز گذشته با نتیجه 26 بر 23 مغلوب عربستان شده بود و بدین ترتیب با این ناکامی فرصت حضور در جمع 4 تیم پایانی و کسب سهمیه رقابت های جهانی که سال آینده در آلمان برگزار می شود را از دست داد.

گروه بندی مرحله دوم به شرح زیر است:

گروه اول: ایران، عمان، کره جنوبی، عربستان

گروه دوم: قطر، بحرین، ژاپن، امارات

گروه سوم: ازبکستان، هند، نیوزلند

گروه چهارم: استرالیا، چین، بنگلادش

 

تیم ملی هندبال ایران در آخرین بازی مرحله دوم گروهی فردا چهارشنبه 4 بهمن ماه راس ساعت 11.30 دقیقه به وقت تهران به مصاف عمان خواهد رفت.

پس از پایان دور دوم مرحله گروهی، تیم‌ها روز پنج‌شنبه، 5 بهمن ماه استراحت خواهند کرد و سپس روز جمعه تیم‌های چهارم گروه اول و دوم برای جایگاه هفتم و هشتم و تیم‌های سوم این دو گروه برای رده پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت. همچنین تیم‌های گروه سوم و چهارم برای کسب جایگاه 9 تا 14 با هم دیدار می‌کنند.

تیم‌های اول و دوم گروه‌های اول و دوم هم در مرحله نیمه‌نهایی برابر هم قرار می‌گیرند. روز شنبه 7 بهمن ماه تیم‌ها استراحت دارند و یک‌شنبه 8 بهمن ماه دیدار فینال و رده‌بندی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین