اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۹۱۰
توضیحات مطهری در خصوص علت حذف نطق‌های میان دستور در جلسه امروز مجلس
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری توضیحاتی را در مورد علت حذف نطق‌های میان دستور در جلسه علنی امروز بیان کرد.
۱۳:۳۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در تذکری، اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس در هر جلسه رسمی به جز جلسات بررسی لوایح سالانه، ‌استیضاح یا رای اعتماد به قید قرعه و طبق برنامه زمان‌بندی شده سه نفر از نمایندگان می‌توانند به مدت هفت دقیقه نطق کنند.

وی افزود: امروز نوبت نطق سالیانه بنده بود اما متاسفانه در اقدامی خلاف آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام شد که نطق سالیانه امروز کنسل شده و به روز دیگری موکول می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس بر اساس آیین‌نامه و شرایط روز اقدام به تنظیم متن نطق خود می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که چه مواردی را بررسی کنند به نظر می‌رسد هیات رییسه این اقدام را خلاف آیین‌نامه انجام داده و بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، امکان اینکه نطق هفت دقیقه‌ای داشته باشیم باید برقرار شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: علت اینکه نطق‌ها از دستور امروز حذف شد این بود که احتمال قوی داده می‌شد گفت‌وگوها و مذاکرات در مورد ارزیابی از عملکرد بودجه تا ساعت 12 طول بکشد.

وی تصریح کرد: با همه ناطق‌ها هم تماس گرفته و این موضوع اطلاع داده شده بود، ظاهرا جنابعالی را پیدا نکردند که اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری