اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۶۶

گردانی: هواداران دیگر بی‌خیال فرکی شوند

بازیکن سپاهان گفت: حسین فرکی زحمات زیادی برای سپاهان کشید و امیدوارم دیگر هواداران به او توهین نکنند و فقط به فکر تشویق تیم باشند.
۱۲:۱۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم فوتبال سپاهان موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با غلبه بر راه‌آهن در مرحله نیمه نهایی حریف ذوب‌آهن شود.

حبیب گردانی در خصوص دیدار سپاهان در جام حذفی، جدایی حسین فرکی از این تیم و مربیگری محرم نویدکیا و سایر مسائل مربوط به تیم سپاهان انجام داده است که متن آن را در زیر می‌خوانید:

بازی با راه‌آهن چطور بود؟

بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم با یک بزای خوبی راه‌آهن را ببریم و به نیمه‌نهایی برسیم.

در این مرحله هم باید با تیم اصفهانی دیگر بازی کنی.

ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و ما تلاش می‌کنیم تا هم در لیگ و هم در جام حذفی نتایج خوبی را کسب کنیم.

آیا برای قهرمانی جام حذفی در سپاهان هدف‌گذاری کرده‌ای؟

بله، چون در جام حذفی می‌توان با ۵ بازی قهرمان شد و به راحتی سهمیه آسیا را کسب کرد و ان‌شاءالله بازی با ذوب‌آهن را هم ببریم به فینال جام حذفی سعود کنیم.

به نظر بازی با راه‌آهن حسابی خسته‌تان کرد.

خسته شدیم اما ما سپاهانیم و مردم اصفهان انتظار زیادی از تیم ما دارند که امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

چرا اینقدر سکوهای اصفهان کم صبر و بی‌قرار است؟

نمی‌دانم، من هم خیلی ناراحتم از این اوضاع. تیم بزرگی مثل سپاهان نباید هوادارانش چنین جو درست کنند و باید صبور باشند ما هم تلاش خود را می‌کنیم تا تیم موفق باشد اما برخی اوقات هواداران استرس‌هایی وارد می‌کنند که کار ما در مسابقات سخت می‌شود. از هواداران سپاهان به عنوان یک برادر کوچکتر خواهش می‌کنم اگر این تیم را دوست دارند فقط تیم خود را تشویق کرده و به مسائل حاشیه‌ای نپردازند. در واقع اجازه دهند تیم بازی خودش را انجام دهد و صبور باشند.

از عملکرد خودت راضی هستی.

خدا را شکر و تلا شمی‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم.

سپاهان آن تیمی که فکر می‌کردی بود در واقع فکر می‌کردی انتخاب خوبی برای امسال داشتی؟

خدا را شکر، خوب بوده و بدون حاشیه کارم را دنبال می‌کنم ما بهترین بازیکنان را در تیم داریم من هم سعی می‌کنم تا بهترین بازی‌هایم را برای سپاهان انجام دهم.

این تعطیلات هم گویا به نفع سپاهان شد.

بله، هم به نفع‌مان شد و هم اینکه امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم و برای دیدار با نفت آماده شویم.

هنوز به تیم ملی فکر می‌کنی.

ان‌شاءالله تلاش می‌کنم تا دوباره به تیم ملی یک بار دیگر دعوت شوم.

پس از اینکه فرکی از سپاهان رفت برخی شایعات حکایت از آن داشت بازیکنان باعث شدند تا تغییراتی در کادر فنی به وجود بیاید.

اصلاً این حرف‌ها درست نیست و نباید به این شایعات دامن زد. حسین‌آقا زحمات زیادی برای سپاهان کشید و پارسال هم تیم را قهرمان کرد و نباید اصلاً این حرف‌ها در سپاهان مطرح شود. حتی دیروز هم برخی هواداران به او توهین کردند اما به هواداران می‌گویم که دیگر حسین‌آقا رفت. فرکی در این تیم زحمات بسیاری کشیده بود و حتی با سپاهان قهرمان شد و حالا هم امسال به هر دلیلی نتایج خوبی با این تیم به دست نیاورد. بنابراین از هواداران می‌خواهم دیگر بی‌خیال فرکی شوند و فقط تیم خود را تشویق کنند.

رفت و برگشت محرم نویدکیا چقدر در این اوضاع تأثیرگذار بود.

محرم هم بازیکن بزرگی است و خود من به شخصه واقعاً به او علاقه دارم. امیدوارم او هم موفق باشد و ما بازیکنان در کنار او بتوانیم یک بار دیگر سپاهان را موفق کنیم.

برخی‌ها می‌گویند محرم نویدکیا در سپاهان مافیا دارد و این مافیا باعث شد تا فرکی از این تیم برود.

اصلاً این حرف‌ها را نزنید. محرم چنین آدمی نیست. من نیز پس از اینکه به سپاهان آمدم او را به خوبی شناختم. محرم بازیکن خوبی است و احترام خاصی برای همه قائل است. این حرف‌ها را نزنید و هرکس هم می‌گوید اشتباه می‌کند چون این صحبت‌ها صحت ندارد.

آینده سپاهان را چطور می‌بینی؟ به نظرت مربی ایرانی برای این تیم مناسب‌تر است یا خارجی.

من نمی‌دانم. من فقط بازیکن هستم و امیدوارم یک مربی بیاید که به تیم کمک کند. در مورد مربی نمی‌توانم نظر بدهم ایرانی باشد یا خارجی. اما امیدوارم یک مربی بیاید که در شأن سپاهان باشد و بتوانیم با وی به یک قهرمانی دیگر برسیم.

کار برای قهرمانی در لیگ سخت نشده است.

چرا، ما تلاش می‌کنیم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

به عنوان آخرین سؤال هنوز هم به تبریز و بازگشت به تراکتور فکر می‌کنی.

تبریز شهر من است اگر بگویم خیر دروغ است من در تبریز بزرگ شده‌ام و تراکتور هم تیم شهرم است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین