اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۰۰۶

در بازی‌های گذشته از همین داور با 7 کارت زرد لطمه خوردیم

در بازی‌های گذشته از همین داور با 7 کارت زرد لطمه خوردیم
مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: در بحث داوری هنوز حرف داریم و در همین بازی هم دیدید که در دقایق پایانی مشکلاتی برای ما ایجاد شد در بازی‌های گذشته نیز از همین داور با هفت کارت زرد لطمه خوردیم .
۲۱:۰۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

حمیدرضا کریمویی بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم و معتقدم که موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود. 

وی افزود: در بحث داوری هنوز حرف داریم و در همین بازی هم دیدید که در دقایق پایانی مشکلاتی برای ما ایجاد شد در بازی‌های گذشته نیز از همین داور با هفت کارت زرد لطمه خوردیم و جالب است بعد از پایان بازی این داوری را به لیگ دسته اول فرستادند اما اتفاقی رخ نداد. 

وی تاکید کرد: از تماشاگران تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند اگرچه با تمام کمبودهایی که ورزشگاه ثامن دارد امروز اصلا  تنها نبودیم. 

وی درخصوص دلایل عدم برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: با توجه به مصوبات شورای تامین شاید امکان برگزاری مسابقات در این استادیوم نباشد اما چیزی که ما می‌ دانیم این است که به جز بازی‌های استقلال و پرسپولیس بقیه بازی‌ها را می‌توانیم در ورزشگاه امام رضا برگزار کنیم. 

کریمویی درخصوص زمان حضور پانادیچ در مشهد گفت: کار انتقال پانادیچ تمام شده و او فردا به مشهد می‌رسد تا در کنار ما باشد. 

وی درخصوص حضور تماشاگران و استقبال آن‌ها از این بازی گفت: ما قطعا از حضور مردم راضی هستیم و دیدید که بازیکنان واقعا با جان و دل به میدان رفته و به نظرم امروز باید نتیجه لازم را می‌گرفتیم هرچند معتقدم با حضور هواداران دلمان گرم شده است. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین