اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۷۷۰۶

هدف سایپا رسیدن به رده دوم لیگ است

هدف سایپا رسیدن به رده دوم لیگ است
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: هدف ما رسیدن به رده دوم لیگ برتر والیبال است تا در مرحله پلی آف با حریفان آسانی روبرو شویم.
۲۱:۴۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمدصادق شعبان خمسه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل شمس در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: بازیکنانم خیلی خوب تمرین می کنند، همدلی و همبستگی خوبی هم در تیم وجود دارد و باشگاه سایپا هم به خوبی از تیم حمایت می کند و همین زنجیره باعث شده که در نیم فصل دوم عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که به رده دوم جدول برسیم تا در مرحله پلی آف حریفان راحت تری داشته باشیم. باید هیچ اشتباهی نکنیم و منتظر اشتباه رقیبان باشیم تا رتبه خود را به جایگاه دوم برسانیم.
سرمربی سایپا درباره تفاوت بازیکنان سایپا در نیم فصل اول و دوم از نظر روحی و روانی، گفت: در ابتدای فصل یک مربی خارجی داشتیم که بسیار برای تیم زحمت کشید اما با فرهنگ والیبال ما آشنا نبود. بخش زیادی از موفقیت های سایپا هم مرهون زحمات اوست اما تفاوت فرهنگی بین مربی و بازیکنان مشکلاتی ایجاد کرده بود.

وی افزود: من به دلیل اینکه سال هاست با سایپا کار می کنم و پیش از این هم با اکثر بازیکنان کار کرده بودم، شناخت بیشتری از آنها داشتم. تلاش هم می کنیم که در جریان تمرینات و مسابقات کمترین استرس به بازیکنان وارد شود.
خمسه درباره غیبت رحمان تقی زاده و سهند الله وردیان در مسابقه با شمس و بازی کردن سامان فائزی پس از چند هفته نیمکت نشینی، گفت: تقی زاده مصدوم شد و در جریان بازی زیر سرم بود، الله وردیان هم قبل از بازی از زیر سرم بیرون آمد. فائزی بازیکن بزرگ و ملی پوش تیم ماست و امروز که از او استفاده کردم، به نحو احسن جواب داد.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین