اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۸۴
مشکلی با سروش رفیعی ندارم

آقایی: می‌خواهم تا آخر عمر در تراکتورسازی بمانم

مدافع تراکتورسازی با ابراز رضایت از حضور در این تیم گفت که می‌خواهد همچنان به حضورش در این تیم تبریزی ادامه دهد.
۱۲:۳۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید آقایی درباره نتایج ضعیف تراکتورسازی در دو بازی اخیر گفت: مقابل ذوب‌آهن بهترین فوتبال تاریخ تراکتورسازی را در لیگ برتر انجام دادیم، اما به‌یکباره تمرکزمان از دست رفت و سه گل خوردیم. در بازی با صبا اما اصلا خوب نبودیم و بدن‌های بازیکنان هم خسته بود. امیدوارم در تعطیلات لیگ برتر بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و در بازی با سایپا برنده شویم تا این شرایط تغییر کند.

وی درباره دیدار فردا با سایپا در جام حذفی عنوان کرد: دو سه هفته قبل با آنها بازی کردیم و سایپا یک تیم باتجربه و پرقدرت است. امیدوارم در این بازی تمرکزمان را از دست ندهیم و برنده شویم تا این حرف و حدیث‌ها تمام شده و تیم ما به آرامش برسد. باور کنید از اول فصل استرس داریم و این شرایط به سود ما نیست.

آقایی در خصوص انتقادهایی که از تونی اولیویرا صورت گرفته است، گفت: ما بهترین تمرینات را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم از لحاظ فنی پیشرفت کنیم. تونی هم وظیفه دارد که شاگردانش را در تمرینات از لحاظ روحی و همچنین فنی آماده کند. فکر نمی‌کنم او مقصر باشد و بیشتر بازیکنان مقصر هستند.

مدافع تراکتورسازی درخصوص درگیری‌اش با سروش رفیعی در جریان دیدار مقابل صبا اظهار داشت: درگیری خاصی نبود و در یک صحنه درباره مسائل فوتبالی با هم صحبت کردیم. من با سروش رفیق هستم و مشکلی با او ندارم.

آقایی که به‌زودی قراردادش با تراکتورسازی به پایان می‌رسد درمورد آینده‌اش خاطرنشان کرد: در تاریخ 30 آبان 94 سربازی من به پایان خواهد رسید. البته دوست دارم در تراکتورسازی بمانم و الان بهترین روزهای زندگی‌ام را سپری می‌کنم، می‌خواهم تا آخر عمر در تراکتورسازی بمانم!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین