اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۶۰
شخصیت قهرمانی ذوب‌آهن از فصل قبل شکل گرفته است

آذری: وقتی اسدی و کی‌روش به یکدیگر می‌تازند نباید از باشگاه‌ها و بازیکنان انتظاری داشت

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به درگیری اسدی و کی‌روش گفت: وقتی دو عضو یک خانواده در چنین سطحی یکدیگر را مورد تاخت و تاز قرار دهند دیگر نباید از باشگاه‌ها، بازیکنان و مربیان انتظاری داشته باشید.
۱۱:۰۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید آذری در خصوص برد پرگل ذوب‌آهن مقابل راه‌آهن و اینکه سرانجام ذوب‌آهن در فولاد شهر به پیروزی رسید و 4 گل زد گفت: بردهای اخیر ما حاصل تلاش بیش از حد بازیکنان، کادرفنی، هواداران و حمایت‌های مجموعه کارخانه ذوب‌آهن است که هرکس در حیطه شرح وظایفی که دارد کارهای خود را به شکلی منظم انجام می‌دهد. امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد. چیزی که در این راستا کمک زیادی به ما کرد حمایت‌های سعد محمدی و سایر مدیران کارخانه ذوب‌آهن است که در شرایط سخت به حمایت از ما پرداختند. درحال حاضر آنها ثمره صبری که داشتند را می‌بینند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه چه شد این بار با وجود کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر که کادرفنی تیم بارها از آن انتقاد می‌کرد، این بار 4 گل به راه‌آهن زدید، تصریح کرد: در اینکه شرایط زمین ورزشگاه فولادشهر با چند سال پیش تغییر کرده شکی نیست اما شرایط زمین در 15 روز گذشته با تلاش‌های همکارانم به ویژه معاون فنی باشگاه بهتر شده است. با توجه به فشردگی‌ بازی‌های لیگ برتر و اینکه در این زمین هم سپاهان و هم ذوب‌آهن میزبان حریفان خود هستند، کیفیت زمین چمن نسبت به چند سال پیش به شدت پایین‌ آمده است. قصد داریم در وقفه 20‌ روزه‌ای که در لیگ برتر ایجاد می‌شود و همچنین تعطیلی 30 روزه لیگ برتر زمین چمن فولاد شهر را ریکاوری کنیم.

آذری در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد برخلاف بسیاری از باشگاه‌های حال حاضر لیگ برتر باشگاه شما در پرداخت‌های خود به بازیکنان مشکلی ندارد، اظهار داشت: تعهدات مالی خود نسبت به کادرفنی و بازیکنان را به موقع انجام می‌دهیم و انتظار داریم که آنها هم برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را بکنند. قسمت اول تعهدات مالی قراردادهای بازیکنان و مربیان خود را انجام داده‌ایم و قسمت دوم را نیز اوایل دی‌ماه پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه گفته می‌شود در لیگ پانزدهم ذوب‌آهن و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی هستند، تاکید کرد: هدف ما در این فصل قهرمانی در لیگ‌ برتر است و برای رسیدن به این هدف با همه وجود تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. من اهل پیش بینی نیستم اگر به عملکرد کادرفنی ما دقت کرده و چهره تک تک بازیکنان ما را ببینید متوجه می‌شوید که آنها همه تمرکز خود را بر روی قهرمانی در لیگ برتر قرار داده‌اند هر چند کار بسیار سختی است اما شخصیت قهرمانی در ذوب‌آهن از فصل گذشته شکل گرفته است. من فکر می‌کنم در این فصل شش تیم صدرنشین به علاوه نفت تهران و پرسپولیس مدعی قهرمانی و کسب سهمیه هستند و با افزایش مدعیان کار نسبت به فصل قبل سخت‌تر شده است.

وی ادامه داد: کار سخت ما از حالا شروع شده است. یک بازی بسیار سخت مقابل پرسپولیس در جام حذفی داشته و بعد باید در لیگ با صبا بازی کنیم. ضمن اینکه در این فصل باید در آسیا هم حضور داشته باشیم.

آذری در خصوص بالا گرفتن اختلاقات بین اسدی و کی‌روش در رسانه‌ها گفت: مطرح شدن چنین مسائل و اختلافی در رسانه‌ها کار جالبی نبود. انتظار ما از کفاشیان این است که به عنوان نفر اول فوتبال کشور با قاطعیت به این موضوع ورود کرده و به آن خاتمه دهد تا حرمت‌ها بیش از این شکسته نشود. اسدی انسان تحصیل‌کرده و فرهیخته‌ و کی‌روش هم یک مربی بین المللی شناخته شده است. وقتی دو عضو یک خانواده در چنین سطحی یکدیگر را مورد تاخت و تاز قراردهند و حرمت‌ها شکسته شود دیگر نباید از باشگاه‌ها، بازیکنان و مربیان انتظاری داشته باشید. خواهش من است که با این کارها مردم را که درحال آشتی کردن با فوتبال هستند دوباره از فوتبال فراری ندهند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین