اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۹۷۲
شوخی علی کریمی با علیپور  خاطره افاضلی از بازیکن سابق تیم ملی
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با رئیس کمیته صیانت از لیگ شوخی کرد و در ضمن از او خواست که برای موفقتش دعا کند.
۱۵:۲۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی کریمی وقتی به نشست خبری در سازمان لیگ آمد با دیدن حجت‌الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته صیانت از لیگ با او شوخی کرد و گفت: حاج آقا خیلی تپل شدی؟ وی سپس به نشست خبری رفت و بعد از نشست هم دوباره با علیپور چند دقیقه‌ای صحبت کرد و از او خواست که برای موفقیتش در تیم سپیدرود دعا کند.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی از نبود جا پارک در نزدیکی سازمان لیگ انتقاد کرد و گفت که ماشینم را دوبله پارک کرده‌ام که خبرنگاران به شوخی به او گفتند جریمه‌اش را باشگاه تراکتورسازی می‌دهد اما بعضی از خبرنگاران اظهار داشتند تراکتورسازی را گل‌محمدی را جریمه نکند، نمی‌خواهد جریمه رانندگی‌اش را بدهد.

* جواد پاینده مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان نشست از خبرنگاران انتقاد کرد که چرا اکثر سؤالات مربوط به مسائل حاشیه‌ای است و در مورد بازی سؤال کمی پرسیده شده است.

* علی کریمی در مورد اینکه چه کسی به عنوان مدیر رسانه‌ای در کنار او خواهد نشست، گفت: کسی کنار من نمی‌نشیند. این در حالی است که جعفر برزگر از خبرنگاران قدیمی همراه علی کریمی به سازمان لیگ آمد.

* شهاب قاسمی مجری و گزارشگر رادیو ورزش نیز به عنوان مدیر رسانه‌ای جدید تیم نفت تهران امروز خودش را معرفی کرد.

* نشست‌های خبری افاضلی سرمربی نفت و مجید جلالی سرمربی پیکان نسبت به همیشه کوتاه‌تر بود.

* افاضلی در مورد اینکه چرا از او سؤال کمی پرسیده شد صحبت کرد که خبرنگاران گفتند نشست یحیی گل‌محمدی خیلی طولانی شد ضمن اینکه بعد از شما هم نشست علی کریمی برگزار می‌شود.

* افاضلی سرمربی نفت تهران به شوخی گفت: علی کریمی کلاً زمانی که در تیم ملی وجود داشت و من مربی بودم، فقط سه کلمه صحبت می‌کرد و کلام دیگر از او نشنیدم او فقط می‌گفت به هر حال.

وی همچنین با تعریف خاطره‌ای از فیروز کریمی گفت: این مربی همیشه می‌گفت وقتی سن بالا می‌رود زبان بازیکنان بیشتر از ساق‌های پایشان کار می‌کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین