اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۹۰۶
اظهار نظر جالب بیرانوند در مورد دروازبان استقلال!
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس دیدار‌های پیش روی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را سخت و دشوار توصیف کرد.
۱۲:۴۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس دیدار‌های پیش روی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را سخت و دشوار توصیف کرد. او که به احتمال فراوان دروازه‌بان اول تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود درباره شرایط خود گفت‌وگویی با خبرنگار خراسان ورزشی انجام داده که خواندنش خالی از لطف نیست.

 

بازی با مشکی‌پوشان را چطور می‌بینی؟
فکر می‌کنم دیگر هیچ دیداری ساده نباشد. هر تیمی می‌آید تا بهترین بازی‌هایش را انجام دهد و انگیزه فراوانی برای کسب نتیجه دارد. بازی در مشهد هم همیشه سخت است؛ ضمن این‌که در دور رفت هم مقابل این تیم به نتیجه مساوی رسیدیم و حالا باید آن‌ها را شکست دهیم.

 

فکر می‌کنی پرسپولیس قهرمان شود؟
تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دوباره در لیگ برتر قهرمان شویم و در لیگ قهرمانان آسیا هم بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. برای چنین دیدارهایی باید نهایت استفاده را از موقعیت‌هایمان داشته باشیم. امیدوارم هوادارانمان در مشهد هم ما را تنها نگذارند و مثل همیشه به ورزشگاه بیایند.

 

الان رقابت بین تو و دروازه‌بان استقلال به اوج رسیده، در این باره چه نظری داری؟
این رقابت همیشه بوده؛ یعنی دروازه‌بان‌ها در هر تیمی که باشند همیشه با هم رقابت می‌کنند. موضوع کاملا طبیعی است.

 

اما او رکورد کلین‌شیت را شکسته و همه می‌گویند او رقیب تو در تیم ملی است.
باید درباره زدن رکورد بگویم به خودش هم تبریک گفتم و امیدوارم بتواند در استقلال به موفقیت‌هایش ادامه بدهد. تجربه زدن رکوردهای اینچنینی را داشته‌ام اما برایم مهمترین موضوع این است که بتوانم در موفقیت تیم سهیم باشم. هیچ چیز بهتر از بردن تیم نیست و من هم به عنوان دروازه‌بان تمام تلاشم را برای گل نخوردن می‌کنم. برای شکسته شدن این رکوردها ناراحت نمی‌شوم.

 

درباره تیم ملی چه نظری داری؟
اردوی خیلی خوبی در تیم ملی داشتیم و فکر می‌کنم فضای فوق‌العاده‌ای که در آنجا تجربه می‌کنیم برای موفقیت در تیم ملی به ما خیلی کمک می‌کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین