اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۶۳۸
ورود 90 به ماجرای مشکوک سرباز شدن ناگهانی بازیکنان برای حضور در تراکتورسازی
سرباز شدن بازیکنان در نیم فصل و انتقال به تراکتورسازی تبریز همچنان یکی از سوژه های فوتبال ایران است.
۱۳:۴۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

فصل گذشته امید عالیشاه و احمد نورالهی در نیم فصل پرسپولیس را رها کردند و برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی تبریز رفتند که این مسئله تا مدت ها به سوژه مهم در فوتبال تبدیل شد.

 

در فصل جاری این اتفاق به طور گسترده تر رخ داد و سه بازیکن از ذوب آهن، یک بازیکن از مشکی پوشان و یک بازیکن از بادران در نیم فصل سرباز شده و راهی تراکتورسازی تبریز شدند.

 

عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب 90 به این بحث ورود کرد و گفتگویی با سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن و رضا عنایتی سرمربی مشکی پوشان مشهد انجام داد.

 

در این گفتگو آذری تاکید کرد که یکی از سه بازیکن آنها یعنی احسان پهلوان باید به سربازی می رفته اما دو بازیکن دیگر(مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر) مشکلی برای همراهی ذوب آهن تا پایان فصل نداشتند اما به خاطر برخی تماس ها و اعلام اینکه مبلغ قابل توجی دریافت خواهند کرد راهی تراکتورسازی شدند.

 

عنایتی هم تاکید کرد که بازیکن تیمش در حالی که برای بازی تا پایان فصل مشکلی نداشته و برنامه ریزی هم کرده بود، در تعطیلات نیم فصل بدون اطلاع قبلی راهی تبریز شد و خود را سرباز کرد.

 

تحریک بازیکنان برای جدایی از تیم ها در نیم فصل و بحث پرداخت پول خارج از عرف به بازیکنان سرباز از موارد مورد بحث در این گفتگو ها بود و در نهایت نیز مجری 90 پیشنهاد کرد سازمان لیگ قانونی وضع کند که بازیکنان در نیم فصل نتوانند به این سادگی به بهانه سربازی تیم خود را ترک کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین