اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۴۴
هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن در جام حذفی به‌دنبال دفاع از قهرمانی است و باید در دیدار مقابل پرسپولیس این موضوع را اثبات کنیم.
۱۸:۲۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-اکبر صادقی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با اشاره به شرایط این مسابقه و دلایل پیروزی تیمش در بازی با راه‌آهن اظهار داشت: دیدار مقابل راه‌آهن یک بازی خیلی خوب بود و ما در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه چرا تیمش در بازی امروز به گل رسید و پیروزی را به‌خود اختصاص داد، تصریح کرد: ما در بازی‌های قبلی نیز خوب بازی می‌کردیم و تنها گلزنی نمی‌کردیم و توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌رفت.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به کیفیت تیمش در این بازی ادامه داد: خوشحال هستم که در این مسابقه به گل رسیدیم و توپ‌هایمان وارد دروازه شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اختلاف گل‌های تیم ذوب‌آهن با تیم‌های دیگر، در تمرینات بر روی گلزنی کار کردیم، افزود: به دنبال آن بودیم که در این مسابقات گلزنی داشته باشیم و خوشحال هستم در این زمینه موفق بودیم.

صادقی با اشاره به برنامه ذوب‌آهن برای دیدار مقابل پرسپولیس تهران در مسابقات جام حذفی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در مسابقات جام حذفی انگیزه بسیاری برای پیروزی دارد زیرا به دنبال آن هستیم که از قهرمانی خودمان دفاع کنیم.

وی افزود: امیدوار هستم که دیدار مقابل پرسپولیس تهران نیز بازی خوبی باشد و مردم اصفهان با حضور در ورزشگاه، ما را کمک کرده و تشویق کنند تا در نهایت به پیروزی دست پیدا کنیم.

هافبک ذوب‌آهن با انتقاد از تعطیلات لیگ برتر گفت: متأسفانه تعطیلات باعث شده که جایگاه واقعی تیم‌ها در جدول مشخص نشود زیرا تا تیم‌ها روی روال می‌افتند، تعطیلات صورت می‌گیرد و این موضوع خیلی به کار ما ضربه می‌زند.

وی افزود: امیدوار هستم که مسئولان فکری به حال تعطیلات کنند و دیگر در این زمینه مشکلی به وجود نیاید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین