اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۳۴
سرمربی سایپا:

تصمیم گیرنده نهایی درباره آینده «میلاد میداودی» باشگاه است

سرمربی تیم سایپا درباره آینده میلاد میداودی در این تیم گفت: این مسائل را باشگاه مشخص می‌کند و من قبلا نقطه نظرات خود را به باشگاه اعلام کرده‌ام.
۱۷:۴۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجید جلالی  عصر امروز در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: ما در 4 روز 2 مسابقه انجام دادیم که با صبا مساوی کردیم و امروز برنده شدیم.

وی با بیان اینکه بازی امروز با توجه به لغزندگی زمین پایاپای بود، افزود: بازی امروز بازی بسیار نزدیکی بود و من امیدوارم سیاه‌جامگان روز به روز بهتر شود چراکه دوست داریم بیشتر به مشهد بیاییم.

سرمربی سایپا در این باره که گفته است تیم کی‌روش فوتبالی برای فردا انجام نمی‌دهد و سهم خود در فوتبال فردای تیم ملی خاطرنشان کرد: اگر روی 10-11 بازی گذشته تیم متمرکز شوید می‌بینید تیم سایپا به سهم خود و با بازیکنان، دانش کم مربی و امکانات متوسط خود در راه اهداف لیگ تاثیرگذار بوده است.

جلالی با بیان اینکه جوانانی را به تیم اضافه کرده‌ایم و نوع و سبک بازی‌مان هم تاثیرگذار بوده است، بیان کرد: در کجای دنیا برای 12 روز 4 بازی می‌گذارند و بعد 20 روز تعطیلی می گذارند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی برای یک بازی 20 روز تعطیلی می‌خواهد، حقش هم هست اما ما چگونه می‌توانیم 3 روز یک بار بازی کنیم، تصریح کرد: برای رسیدن به کیفیت باید راهکار داشته باشیم و در تکنولوژی آموزشی و برنامه‌ریزی تغییراتی ایجاد کنیم.

سرمربی تیم سایپا درباره آینده میلاد میداودی در تیم افزود: این مسائل را باشگاه مشخص می‌کند و من قبلا نقطه نظرات خود را به باشگاه  اعلام کرده‌ام.

جلالی درباره تجربه بالای ساختار هجومی و کم‌تجربه بودن دفاع تیم بیان داشت: ما از ذوب آهن با یک گل باختیم و در باخت مقابل تراکتورسازی نشانی از برتری به حریف ندادیم و در بازی با ذوب آهن سر بودیم.

سرمربی تیم سایپا بیان کرد: تمرین فراوانی با دفاع می‌کنیم ولی غفلت‌هایی سبب می‌شود که گل بخوریم، ما سخت گل می زنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین