اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۲۹۰

امروز اتفاق استثنایی افتاد که اگر نبود باید به فوتبالمان شک می‌کردیم

امروز اتفاق استثنایی افتاد که اگر نبود باید به فوتبالمان شک می‌کردیم
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: برخورد امروز سازمان لیگ با ما مثل این بود که سر گردنه یقه ما را گرفته‌اند. که باید گفت اتفاقی استثنایی است.
۱۹:۰۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگویی، در خصوص دلیل تأخیر برگزاری بازی امروز این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهارداشت: متأسفانه سازمان لیگ بدهی تیم شهرداری تبریز به خودش را به پای تیم ماشین‌سازی گذاشته است و از آنجایی که ما امتیاز تیم شهرداری تبریز را خریده‌ایم ما را موظف کردند که بدهی سابق را پرداخت کنیم. مسئله این است که رفتار سازمان لیگ در این رابطه حالت گروکشی دارد، روز پنجشنبه به ما اعلام کردند که اگر پول پرداخت نشود کارت بازی ۸ بازیکن جدیدمان را نمی‌دهند.

وی افزود: ما از روز پنجشنبه در تهران هستیم و جلساتی در سازمان لیگ و فدراسیون برگزار کردیم اما نتیجه نگرفتیم از سویی شاکله‌ی اصلی تیم ما در نیم‌فصل دوم با همین بازیکنان جدیدی که گرفته‌ایم که از بین آنها ۵ نفر فقط کارت بازی داشتند و پس از صحبت‌هایی که با مهدی تاج انجام دادیم موفق شدیم مجوز بازی ۴ نفر دیگر را هم بگیریم تا ترکیبمان کامل شود و بتوانیم مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: این کار سازمان لیگ اخلاقی نیست جالب‌تر این است که به شما بگویم ناظر بازی حتی اجازه نداد بازیکنان نیم‌فصل اول ما رو.ی نیمکت بنشینند و دلیلش را هم ما متوجه نشدیم اگر یکی از بازیکنان ما مصدوم شود روی نیمکت کسی را نداریم که به عنوان یار تعویضی به زمین بفرستیم ، ما الان بازی حساسی با تیم صدرنشین داریم و واقعاً این کار سازمان لیگ درست نبود در عرض ۳ روز ما چطور باید بدهی مدیران قبلی یک تیم را پرداخت می‌کردیم و اگر هم امروز مجوز بازی ۴ بازیکن را گرفتیم موقتی است و این مشکل هنوز اساسی حل نشده است، واقعاً اتفاقی که امروز افتاد استثنایی است و البته اگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ما نیفتد باید شک کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین