اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۱۷۱

برایمان مهم بود مربی خارجی در کنار ایرانی‌ها کار کند

برایمان مهم بود مربی خارجی در کنار ایرانی‌ها کار کند
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به اینکه تمرینات روئینگ‌سواران در ایران و چین خواهد بود ما دستمزد متغیری را در زمان حضور لیو در چین برایش در نظر گرفته‌ایم.
۱۲:۲۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی پنجشنبه هفته گذشته سفری به چین داشت تا با لیو برای هدایت تیم ملی روئینگ مردان مذاکراتی داشته باشد.

با مذاکراتی که رئیس فدراسیون کشورمان با این مربی خارجی داشت، قرار شد وی از اسفندماه کارش را در ایران آغاز کند. قرارداد لیو تا پایان بازی‌های آسیایی اندونزی است.

امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در این باره گفت: روز پنجشنبه جلسه‌ای را با دبیر کل فدراسیون روئینگ چین برگزار کردیم. با توجه به اینکه چین یک قطب اصلی در روئینگ است و به دلیل اینکه ما پیستی برای روئینگ نداریم، می‌توانیم اردوهای طولانی مدت در چین داشته باشیم.

وی افزود: روز جمعه از لیو خواهش کردیم به شانگهای بیاید. ما دوست داشتیم مربی‌ای که جذب می‌کنیم با مربیان ایرانی کار کند. بعد از مشکلاتی که بین فرزام و جیوگانیک پیش آمد، لیو قبول کرد با طاهر کبوتری کار کند. قرار شد اردوها نیز در تهران و چین باشد. لیو مدیریت کمپی را برعهده دارد که ما می‌توانیم از این موقعیت استفاده کرده و اردوها را در آنجا برگزار کنیم. بعد هم جلسه‌ای با ورزشکاران اعزامی به اردوی چین داشتیم. در کمپی که ملی‌پوشان دختر کشورمان حضور دارند 12 کشور دیگر هم هستند و یک مربی کانادایی از سوی فدراسیون جهانی در حال کمک به تیم‌های آسیایی است.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی قرار است لیو به ایران بیاید، عنوان کرد: لیو از اواخر بهمن و یا اسفند کارش را در ایران شروع می‌کند. با توجه به اینکه حضور او در ایران طولانی مدت است ما از یکی دو روز دیگر اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

امینی همچنین درباره مبلغ قرارداد با لیو، اظهار داشت: مبلغ قرارداد را نمی‌توانم بگویم اما دستمزد او از جیوگانیک کمتر است. ما این پیش بینی را کرده‌ایم که با توجه به حضورش در ایران و چین دستمزد متغیری را در نظر بگیریم. حقوق ثابتی برای لیو در نظر گرفته شده اما با توجه به مدال‌هایی که در جاکارتا کسب کنیم، پاداشی نیز در نظر گرفته شده است. او قول‌های نسبی برای کسب مدال داده و قرارداد ما هم تا پایان بازی‌های آسیایی است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین