اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۰۶۱
تا به حال در فوتبال به داوری اعتراض نکردم اما دیروز در حق سپیدرود اجحاف شد
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود گفت: تا به حال در فوتبال به داوری اعتراضی نداشتم اما انصافا روز گذشته در حق سپیدرود اجحاف شد.
۲۰:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

افشین ناظمی در گفت‌وگویی، در خصوص اعتراض این باشگاه به فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به قضاوت حسین زاهدی‌فر در دیدار با گسترش‌فولاد گفت: من تا به حال در فوتبال اعتراضی به روند داوری نکردم. اما انصافا روز گذشته در حق  تیم سپیدرود اجحاف شد. 

وی افزود: به گواه همه کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی پنالتی تیم ما گرفته نشد و علاوه بر آن با اخطاری که به محمد نزهتی داده شد، این بازیکن عملا دیدار با پیکان را از دست داد. وقتی در شهر خودت این اتفاقات رخ می‌دهد طبیعتا ما باید اعتراض کنیم. ما از داوری ضرر کردیم و البته قبول داریم اشتباه داوری جزئی از فوتبال است اما انتظار داریم دقت شود تا حق تیمی ضایع نشود. به نظر شما وقتی حق تیم ما به ناحق ضایع شده ما اعتراض نکنیم؟ 

وی در خصوص برگزاری اردوی سپیدرود در تهران گفت: کریمی تازه سرمربی تیم ما شده و طبیعتا هر مربی که هدایت تیمی را بر عهده می‌گیرد می‌خواهد بازیکنان را با تفکراتش آشنا کند. حالا هم سرمربی تیم تشخیص داده که تیم به اردوی تهران برود و بازیکنان و کادر فنی چند روزی در کنار هم تمرین کنند تا ان‌شاالله روز جمعه در دیدار با پیکان شاهد یک مسابقه خوب از سوی سپیدرود باشیم.

ناظمی در پایان در خصوص اینکه آیا بازیکنی به سپیدرود اضافه می‌شود یا خیر، گفت: ما جای خالی در فهرست‌مان داریم و هر بازیکنی که کریمی بخواهد جذب خواهیم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین