اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۹۶۷

از مسئولان بپرسید چرا ملوان شرایط سختی دارد

از مسئولان بپرسید چرا ملوان شرایط سختی دارد
سرمربی تیم فوتبال ملوان‌بندرانزلی گفت:ما از تعطیلات نیم‌فصل به خوبی استفاده نکردیم چرا که توان مالی خوبی نداشتیم و نتوانستیم آنطور که باید و شاید از اردو استفاده کنیم.
۱۵:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل برق جدید شیراز در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: تیم برق شیراز از تیم‌های خوب نیم‌فصل اول بود، تیمی است بسیار محکم و دونده، مطمئناً با تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شده تفکرات تاکتیکی این تیم هم فرق کرده است، بازی سختی خواهد بود با توجه به اینکه تیم ما مشکلات خاص خودش را دارد اما امیدوار هستیم بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دهیم و امتیاز کامل را کسب کنیم.

دست‌نشان در ادامه  خصوص اینکه آیا از تعطیلات نیم فصل اول استفاده کردید یا خیر گفت : ما از تعطیلات نیم‌فصل به خوبی استفاده نکردیم چرا که توان مالی خوبی نداشتیم و نتوانستیم آنطور که باید و شاید از اردو استفاده کنیم، هنوز مشخص نیست نفرات جدیدی که جذب کردیم آیا مجوز حضور در رقابت‌ها را می‌گیرند یا خیر، ما با این بازیکنان قرارداد بسته‌ایم اما با توجه به اینکه مشکلات مالی جزئی داریم در صدور کارت به مشکل برخوردیم و امیدواریم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان‌بندرانزلی در خصوص اینکه چرا ملوان که تیمی بسیار مردمی است در حال حاضر شرایط سختی دارد گفت: به نظر من این بحث را باید به کارشناسان خوب فوتبال و حتی شما خبرنگاران واگذار کنیم ، شما باید از مسئولان سئوال کنید. ما همیشه امیدوار هستیم، انسان به امید زنده است، ان‌شاالله مشکلات ما هرچه زودتر برطرف شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین