اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۹۵۷
بهترین گزینه برای والیبال بانوان مربی خارجی است
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: با تغییراتی که در تاکتیک و ارنج تیم داشتیم توانستیم مقابل پیکان به برتری برسیم.
۱۴:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

فریبا صادقی در گفت‌وگویی، درباره استعفایش از نایب‌رئیسی والیبال بانوان، اظهار داشت: بالافاصله بعد از مجمع هم به خاطر عرف و هم به خاطر صحبت‌هایی که قبلا با داورزنی داشتم استعفایم را به ضیایی دادم. اردیبهشت که با داورزنی صحبت داشتم به او گفتم نمی‌توانم تا انتخابات بیشتر بمانم. فکر می‌کردم در طول 2-3 ماه انتخابات برگزار شود، اما به درازا کشید.

وی افزود: به خاطر قولی که دادم تا زمان انتخابات صبر کردم اما شغل من مربیگری است. برنامه‌هایی که آقایی ضیایی در بخش بانوان دارد بسیار خوب است به همین دلیل شخصی را می‌خواهد که تمام وقت باشد و حتی در زمان‌های غیر اداری هم وقت بگذارد. فدراسیون باید از حالا به فکر تیم بزرگسالان باشد.

نایب‌رئیس سابق والیبال بانوان با اشاره به اینکه برای تیم بانوان باید مربی خارجی جذب کنیم، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم گزینه خارجی مناسب‌ترین گزینه برای تیم ملی بانوان باشد. در بخش پایه هم من مذاکراتی داشتم و قرار بود قبل از سال جدید مربی خارجی از چین بیاوریم. چین با توجه به رشدی که کرده در آسیا در همه رده‌ها حاضر است و تیم دارد. بهترین انتخاب ما می‌تواند از این کشور باشد از طرفی آنها دستمزد بالایی نمی‌خواهند حالا باید ببینیم فدراسیون چه برنامه‌ای خواهد داشت.

صادقی همچنین درباره دیدار تیمش با پیکان در هفته پنجم لیگ برتر، عنوان کرد: می‌دانستم بازی سنگینی خواهیم داشت. پیکان در ترکیب اصلی‌اش 6-5 بازیکن ملی دارد و بازی هم در خانه حریف بود. با وجود مشکلات مالی تمام تلاش‌مان را کردیم. ما امسال نتوانستیم هیچ پولی به بازیکنان بدهیم و معوقات سال گذشته نیز باقی مانده است اما بازیکنان ما پذیرفتند با همین شرایط کار کنند و از هیچ تلاشی هم فروگذار نکردند. با تغییر تاکتیک و ارنج توانستیم 3 ست بعدی بازی با پیکان را ببریم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین